بازدید اعضای کمیسیون شوراها از سازمان مدیریت بحران شهر تهران/ بررسی آمادگی مدیریت شهری
بازدید اعضای کمیسیون شوراها از سازمان مدیریت بحران شهر تهران/ بررسی آمادگی مدیریت شهری

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۱ تیر) این کمیسیون اظهار داشت: اعضای این کمیسیون با حضور در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نشست مشترکی را با مدیران شهرداری تهران و رئیس سازمان مدیریت […]

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۱ تیر) این کمیسیون اظهار داشت: اعضای این کمیسیون با حضور در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نشست مشترکی را با مدیران شهرداری تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور داشتیم.

وی ا فزود: آمادگی شهرداری تهران درباره حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و … در این نشست مورد ارزیابی قرار گرفت ضمن اینکه امکانات، دستگاه‌ها و تجهیزات آنها هم مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: بررسی امکان اضطرای مردم تهران در حوادث مختلف و موانع پیش‌رو در این موضوع در نشست عصر  امروز با مسئولان مدیریت شهری در خصوص بحران‌های احتمالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

آصفری گفت: مشکلات و موانع شهرداری تهران درباره وقوع بحران‌ها و استان‌های معین در زمان امدادرسانی به پایتخت مورد بررسی قرار گرفت، ضمن اینکه اگر هم قرار است تهران به عنوان استان معین سایر استان‌ها بر اثر حوادث مختلف اقدامات امدادی  انجام دهد هم مورد بررسی قرار گرفته و در مورد این پشتیبانی‌ها به صورت جزیی بحث و بررسی شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون شوراها از بعد نظارتی موضوع مدیریت بحران در کلانشهر تهران را مورد بررسی قرار دادند؛‌ ضمن اینکه امروز از رصدخانه شهرداری تهران هم بازدیدی صورت گرفت و نقشه‌ها و امکانات و تجهیزات آنها را بررسی کردیم. همچنین پیروز حناچی شهردار تهران توضیحات لازم را به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده اراک در مجلس اظهار داشت: بررسی نحوه امدادرسانی و مدیریت بحران در پایتخت در یک جلسه چهار ساعته با حضور مدیران شهرداری تهران و مدیریت بحران وزارت کشور به صورت ویژه بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/