بازدید از پیش اعلام نشده مدیر کل ثبت اسناد و املاک بوشهر از اداره ثبت اسناد گناوه
بازدید از پیش اعلام نشده مدیر کل ثبت اسناد و املاک بوشهر از اداره ثبت اسناد گناوه

خبرگزاری میزان – محمد رضا بزرگمهر، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر روز چهارشنبه در جریان بازدید از پیش اعلام نشده از اداره ثبت گناوه، با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان از روند فعالیت در این واحد ثبتی بازدید کرد. وی با بررسی وضعیت اسکن پرونده‌های ثبتی و آرشیو الکترونیک، […]

خبرگزاری میزان – محمد رضا بزرگمهر، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر روز چهارشنبه در جریان بازدید از پیش اعلام نشده از اداره ثبت گناوه، با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان از روند فعالیت در این واحد ثبتی بازدید کرد.

وی با بررسی وضعیت اسکن پرونده‌های ثبتی و آرشیو الکترونیک، ساماندهی بایگانی ها، پیگیری اجرایی طرح تحول قضایی و خدمت رسانی به مردم در راستای تثبیت مالکیت و صدور اسناد مالکیت تک برگی، بررسی عملکرد شعبه اجرای اسناد رسمی بر لزوم در خدمت رسانی به مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به روز بودن اقدامات تاکید کرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر همچنین روند مختومه نمودن پرونده‌های قدیمی اجرا، پرونده‌های موجود در هیات قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند و هیأت قانون ساماندهی، وضعیت مدت تعیین اوقات جهت بازدید و عملکرد نماینده و نقشه برداران در جانمایی و تثبیت اراضی و املاک و وضعیت ظاهری اداره و خدمات موجود به ارباب رجوع را مورد ارزیابی و بازدید قرار داد.

بزرگمهر در بخش‌هایی از این بازدید ضمن صحبت با تعدادی از ارباب رجوع و بررسی مشکلات آن‌ها، دستور تسریع در روند حل مشکل هر پرونده را صادر کرد.

انتهای پیام/