ایجاد صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۲۲۳ میلیون تومان با تلاش شورای حل اختلاف خراسان رضوی
ایجاد صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۲۲۳ میلیون تومان با تلاش شورای حل اختلاف خراسان رضوی

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۲۲۳ میلیون تومان با تلاش شورای حل اختلاف خبر داد و بیان کرد: این پرونده با موضوع مطالبه افت و خسارت در شعبه اول […]

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده اختلاف مالی به ارزش ۲۲۳ میلیون تومان با تلاش شورای حل اختلاف خبر داد و بیان کرد: این پرونده با موضوع مطالبه افت و خسارت در شعبه اول شورای حل اختلاف مه ولات با صدور گزارش اصلاحی مختومه شده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با سعی و تلاش خداپسندانه اعضای شعبه اول شهرستان مه ولات، خواهان پرونده از ۱۵۴ میلیون تومان خواسته خود گذشت کرد و خوانده پرونده متعهد شد در اقساط مشخص شده مانده بدهی خود را بپردازد.

بیشتر بخوانید:

وی ضمن قدردانی از اعضای شعبه اول شورای حل اختلاف مه ولات اظهار کرد: مشخصه ویژه این پرونده گذشت خواهان از مبلغ قابل توجهی از طلب خود بوده است.

رفسنجانی تصریح کرد: مه ولات چهار شعبه دارد که سه شعبه شهری آن به سامانه سمپ دسترسی دارند و ۹۰ درصد امور شعبه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/