اگر پیگیری‌های قضایی نبود، کارگران کشت و صنعت خراسان شمالی بیکار می‌شدند
اگر پیگیری‌های قضایی نبود، کارگران کشت و صنعت خراسان شمالی بیکار می‌شدند

مدیرعامل واحد تولیدی کشت و صنعت خراسان شمالی در گفت‌وگو با میزان از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با مجموعه اقدامات قضایی خبر داد و گفت: اگر پیگیری‌های قضایی نبود امروز بالغ بر ۷۰ نفر از این واحد تولیدی بیکار بودند. مقدم از رفع موانع واحد تولیدی کشت و صنعت در استان خراسان شمالی […]

مدیرعامل واحد تولیدی کشت و صنعت خراسان شمالی در گفت‌وگو با میزان از بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با مجموعه اقدامات قضایی خبر داد و گفت: اگر پیگیری‌های قضایی نبود امروز بالغ بر ۷۰ نفر از این واحد تولیدی بیکار بودند.

مقدم از رفع موانع واحد تولیدی کشت و صنعت در استان خراسان شمالی خبر داد و افزود: اقدامات قضایی صورت گرفته برای مرتفع کردن مشکلات این شرکت باعث شد تا تولید جان دوباره‌ای بگیرد.

مدیرعامل واحد تولیدی کشت و صنعت ادامه داد: این کارخانه با مشکلات فراوانی در ارتباط با جاده و راه ارتباطی مواجه شده بود که خوشبختانه با حضور مراجع قضایی استان خراسان شمالی و مساعدتشان مشکل برطرف شد.

مقدم در ادامه با بیان اینکه اگر حمایت‌های قضایی از این شرکت با هدف رونق تولید و مانع زدایی‌ها نبود امروز شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم، افزود: در این مجموعه ۱۲ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند. خوشبختانه مراجع قضایی اقدامات بسیار مناسبی برای رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام دادند که اگر این اقدامات نبود امروز شاهد بیکاری کارگران بودیم

وی با بیان اینکه ایجاد شغل و اشتغال زایی نوعی عبادت است و باید در جهت این امر تلاش مجدانه از سوی تمامی دستگاه‌های ذی صلاح صورت بگیرد گفت:به واسطه ورود دستگاه قضایی استان بحمدالله ۸۰ درصد از مشکلات واحد تولیدی مان رفع رجوع شده است و دستگاه قضایی به صورت منسجم به مشکلات ما رسیدگی کرده اند، ولی متاسفانه دستگاه‌های دیگر برای احداث جاده که از مشکلات اساسی واحد تولیدی کشت و صنعت بوده است همکاری و تعامل نداشته اند.

مقدم در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه کشت وصنعت خراسان شمالی واحد تولیدی است که نیاز استان را به واسطه تولیدات و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برطرف می‌کند.

انتهای پیام/