اولاپلکس کادویی برای موهای آسیب دیده خانم‌های ایرانی
اولاپلکس کادویی برای موهای آسیب دیده خانم‌های ایرانی
دکتر صانعی گفت: برخی از همکاران به طور معمول یک روش را برای همه خانم‌های مراجعه کننده مورد استفاده قرار می‌دهند که اشتباه بسیار بزرگی است و باید متناسب با جنس موی هر فرد، رنگ و مش صورت بگیرد.

به گزارش قلم پرس، کمتر بانوی موفقی را سراغ داریم,که در زمینه رنگ و مش و تحصیلات آکادمیک بتواند بسبار موفق عمل کرده باشد. نامش سارا صانعی است. او دکتری رشته کسب و کار و مربی بین المللی رنگ و مش است. او وارد کننده برند معروف اولاپلکس، محلول موثره ای که نجات بخش موهای آسیب دیده خانم‌های ایرانی بوده است. گفت وگویی با دکتر سارا صانعی ترتیب داده ایم:

اولاپلکس مورد رضایت خانم‌ها قرار گرفته است

برند اولاپلکس، توسط دو پرفسور آمریکایی به ثبت رسیده است و مقالات علمی بسیاری در مورد این محلول به چاپ و نشر رسیده است و خیلی خوشحالم که من تنها وارد کننده ارجنیال اصلی برند اولاپلکس در کشور هستم. این مواد در رنگ و دکلره ریخته می‌شود و موجب می‌شود خانم‌ها بدون آسیب دیدگی موهای خود را دکلره کنند.

رنگ و مش باید متناسب با موی هر فرد باشد

شناخت ساختار مو و استفاده از مواد با کیفیت و مناسب از جمله کارهای مجموعه ما است یعنی به تناسب موی هر فرد، مراحل رنگ و مش و حتی درمان ناشی از سوختگی و آسیب دیدگی مو صورت می‌گیرد. بسیاری از آرایشگرها به طور معمول یک روش را برای همه خانم‌های مراجعه کننده مورد استفاده قرار می‌دهند که اشتباه بسیار بزرگی است و باید متناسب با جنس موی هر فرد، رنگ و مش صورت بگیرد.

افتخارات علمی دکتر سارا صانعی

من مهندس صنایع غذایی، کارشناس ارشد تکنولوژی تولید مواد غذایی و مدیریت بازرگانی و دکتری مدیریت کسب و کار دارم و در کنار موفقیت تحصیلی سعی کرده ام در زمینه رنگ و مش به طور بین المللی و آکادمیک این تخصص را به کار بگیرم که خدار را شاکرم که با حجم بالای رضایت خانم‌های ایرانی مواجه شده ام.خوشحال می‌شویم پذیرای دوستانمان در پیج اینستاگرامم به نشانی sara_sanei_iran  باشیم.