اهدای فرش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران به همتای ژاپنی + عکس
اهدای فرش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران به همتای ژاپنی + عکس

فرش ایرانی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به همتای ژاپنی اهدا خواهد شد.به گزارش قلم پرس، فرش بافته‌شده در تبریز پس از هماهنگی‌های صورت‌گرفته با حمیدرضا گرشاسبی،مدیر عامل‌ باشگاه پرسپولیس تحویل این باشگاه داده شد تا به ژاپن ارسال شود. قرار است این فرش با توجه به برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس و عادل […]

فرش ایرانی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به همتای ژاپنی اهدا خواهد شد.به گزارش قلم پرس، فرش بافته‌شده در تبریز پس از هماهنگی‌های صورت‌گرفته با حمیدرضا گرشاسبی،مدیر عامل‌ باشگاه پرسپولیس تحویل این باشگاه داده شد تا به ژاپن ارسال شود. قرار است این فرش با توجه به برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس و عادل غیبی، یکی از ایرانیان مقیم ژاپن به نمایندگی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران با حضور حمیدرضا گرشاسبی توسط سفیر کشورمان  در ژاپن به رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن اهدا شود.

بازی رفت تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت ۱۵ روز سوم ماه نوامبر (۹:۳۰ دقیقه صبح ۱۲ آبان) در ورزشگاه کاشیما آغاز می‌شود. بازی برگشت نیز روز ۱۱ ماه نوامبر (۱۹ آبان) ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت ایران (۲۴ شب به‌وقت ژاپن) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.