اهتمام شهرداری منطقه ۹ نسبت به احداث سه بوستان محله‌ای و منطقه‌ای در سال آینده
اهتمام شهرداری منطقه ۹ نسبت به احداث سه بوستان محله‌ای و منطقه‌ای در سال آینده

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده در بازدید از محل احداث این پروژه ها اظهار کرد: تامین رفاه و آسایش شهروندان از جمله وظایف مدیریت شهری است و باید در این راستا اقدامات علمی و عملی متنوعی انجام شود که احداث پارک خانواده، مسافر و کودک در شهرک خاوران به نوبه خود خواهد توانست […]

به گزارش قلم پرس، محمد حسین زاده در بازدید از محل احداث این پروژه ها اظهار کرد: تامین رفاه و آسایش شهروندان از جمله وظایف مدیریت شهری است و باید در این راستا اقدامات علمی و عملی متنوعی انجام شود که احداث پارک خانواده، مسافر و کودک در شهرک خاوران به نوبه خود خواهد توانست در تامین بخشی از این نیازهای شهروندی نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: بوستانها یکی از مهمترین فضاهای ایجاد شده در سطح محلات و یا اکسیژن شهری هستند که با احداث این فضاها علاوه بر تقویت و ارتقای سرانه استاندارد فضاهای سبز شهری، بستری برای شکل گیری فعالیتهای مشارکتی، فرهنگی، اجتماعی و تفریحی فراهم می شود.

سرپرست شهرداری منطقه ۹ گفت: احداث پروژه های مختلف براساس نیازهای شهر و پیش بینی خدمات مختلف رفاهی و تفریحی با کاربری های تعریف شده در شهرک خاوران باعث خواهد شد که مسافران و شهروندان بتوانند از فضاهای ایجاد شده بیشترین بهره را جهت گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده داشته باشند.

حسین زاده با تاکید بر نقش فضاهای سبز شهری در تقویت روحیه و نشاط خانواده‌ها تصریح کرد: برای احداث بوستان های خانواده، مسافر و کودک و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بالغ بر شش هکتار فضا در نظر گرفته شده که در سال ۱۴۰۱ شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه رشد زندگی شهری و توسعه آپارتمان نشینی لزوم توسعه بوستان ها را ضروری می سازد خاطرنشان کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی در شهرک خاوران، یکی از اهداف اصلی ما در این شهرک ایجاد زیرساخت ها و فضاهای مطلوب شهری جهت استفاده همشهریان عزیز از این آب و هوا و امکانات فراهم شده در بوستان ها است.

شهرداری منطقه ۹ تلاش دارد در هر بوستان به تناسب عنوان خود امکانات ویژه و منحصر بفردی برای استفاده گروه های مختلف سنی فراهم کند.