انجام ۹۵ درصد دادرسی‌ها با زندان به صورت الکترونیکی در شورای حل اختلاف اصفهان
انجام ۹۵ درصد دادرسی‌ها با زندان به صورت الکترونیکی در شورای حل اختلاف اصفهان

موسویان، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در گفت‌وگو با میزان از انجام بیش از ۹۵ درصد دادرسی‌ها با زندان به صورت الکترونیکی در شورای حل اختلاف اصفهان خبر داد و عنوان کرد: یکی از راهکار‌های مناسب جهت سرعت بخشیدن به فرایند دادرسی، دادرسی الکترونیک است. این موضوع از مصادیق سند تحول ریاست قوه قضاییه […]

موسویان، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در گفت‌وگو با میزان از انجام بیش از ۹۵ درصد دادرسی‌ها با زندان به صورت الکترونیکی در شورای حل اختلاف اصفهان خبر داد و عنوان کرد: یکی از راهکار‌های مناسب جهت سرعت بخشیدن به فرایند دادرسی، دادرسی الکترونیک است. این موضوع از مصادیق سند تحول ریاست قوه قضاییه است که خوشبختانه امروز توانستیم با پیگیری‌های خوبی که صورت گرفت شاهد انجام آن در اصفهان باشیم.

وی افزود: دادرسی الکترونیک می‌تواند به رفع اطاله دارسی، تسریع در امور جاری شورای حل اختلاف کمک کند که خوشبختانه موفق شدیم در اردیبهشت ماه بیش از ۹۵ درصد دادرسی‌ها با زندان به صورت الکترونیکی انجام دهیم.

موسویان تاکید کرد: این کار از اقدامات مهم و بزرگی است که در شرایط کنونی بیماری کرونا انجام شد از یک سو به حفظ سلامت قضات و کارکنان شورای حل اختلاف و از سوی دیگر سلامت زندانیان، کمک می‌کند.

انتهای پیام/