انجام نزدیک به ۸۰ هزار مأموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی
انجام نزدیک به ۸۰ هزار مأموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریزگفت: در ۹ ماهه امسال ۵۰ هزار و ۵۵۶ ماموریت توسط اورژانس تبربز و ۲۶هزار و۷۲۷ماموریت در شهرستانها انجام شد. به گزارش قلم پرس، دکتر فرزاد رحمانی در ادامه افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۷۷ هزار و ۲۸۳ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان […]

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریزگفت: در ۹ ماهه امسال ۵۰ هزار و ۵۵۶ ماموریت توسط اورژانس تبربز و ۲۶هزار و۷۲۷ماموریت در شهرستانها انجام شد.

به گزارش قلم پرس، دکتر فرزاد رحمانی در ادامه افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۷۷ هزار و ۲۸۳ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.
وی ادامه داد: از این تعداد ۶۰هزار و ۵۴۱ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۶هزار و۷۴۲ماموریت تصادفی بود.

وی افزود: ۵۰ هزار و ۵۵۶ ماموریت اورژانس استان در ۹ ماهه سال جاری در شهر تبریز و ۲۶ هزار و ۷۲۷ماموریت در سایر شهرستان ها انجام شده است.
دکتر فرزادرحمانی گفت: از مجموع ماموریت های غیرتصادفی، ۴۲ هزار و ۷۳۹ مورد در تبریز و ۱۷هزار و ۸۰۲ ماموریت در سایر شهرستان های آذربایجان شرقی انجام شد.
وی ادامه داد: از مجموع ماموریت های غیرتصادفی ۳۰ هزار و ۲۳۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر نیز در محل درمان شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: ۱۶ هزار و ۴۲۶ نفر از مصدومان تصادفی به مراکز درمانی منتقل شدند و یک هزار و ۴۹۴ مصدوم نیز در محل درمان شدند.
وی ادامه داد: کارشناسان این مرکز مرگ ۲۴۶نفر را در ماموریت های تصادفی و ۲ هزار و ۵۹ نفر را در ماموریت های غیر تصادفی در محل تایید کردند.
دکترفرزادرحمانی اعلام کرد: نیروهای اورژانس استان در این مدت۴هزار و ۳۶۶ مورد ماموریت قلبی، ۶۴۵ مورد سکته مغزی، ۲ هزار و ۱۶۰ مورد مشکل تنفسی، ۲۸۵ مورد سوختگی، ۴۵۹ مورد نیز ماموریت مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن انجام دادند.