انتقاد یک نماینده از معطلی «تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری»/ نیکزاد: هیچ خط قرمزی نداریم
انتقاد یک نماینده از معطلی «تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری»/ نیکزاد: هیچ خط قرمزی نداریم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس، در جلسه علنی امروز و در تذکر آیین‌‌نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه،‌ با انتقاد از معطلی برخی طرح‌های تحقیق و تفحص در مجلس اظهار داشت: در حالی که چند ماه است تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، اتاق […]

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس، در جلسه علنی امروز و در تذکر آیین‌‌نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه،‌ با انتقاد از معطلی برخی طرح‌های تحقیق و تفحص در مجلس اظهار داشت: در حالی که چند ماه است تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، اتاق صنایع و معادن بازرگانی و دانشگاه آزاد،‌ از سوی عده زیادی از نمایندگان امضا شده، اما متأسفانه هیأت رئیسه آنها را در دستور کار قرار نداده است.

وی تصریح کرد: آیا باید برای قرار گرفتن موضوعات مهم در دستور کار مجلس، چانه‌زنی و لابی‌گری کرد یا باید طبق آیین‌نامه پیش برویم؟!

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که اداره جلسه علنی برعهده داشت، در پاسخ به تذکر آصفری گفت: هیأت رئیسه مجلس خط قرمزی در این رابطه ندارد، فقط وقتی معاونت نظارت موضوعی را به ما گزارش دهد در دستور قرار می‌گیرد.

وی افزود: از شما نیز خواهش می‌کنم از معاونت نظارت مجلس پیگیری لازم را داشته باشید. در واقع هر پرونده‌ای که معاونت نظارت به هیأت رئیسه گزارش کند در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/