انتقاد فرماندار مراغه از عدم تامین آب مورد نیاز صنایع شهرستان
انتقاد فرماندار مراغه از عدم تامین آب مورد نیاز صنایع شهرستان

فرماندار ویژه شهرستان مراغه از عدم تامین آب مورد نیاز صنایع توسط دستگاه‌های متولی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه صنایع شهرستان با مشکل جدی در تامین آب مواجه هستند و از این رو باید نسبت به رفع این مشکل اقدام جدی و اساسی صورت گیرد. داود اسدیان به مناسبت هفته کارگر در بازدید از برخی […]


فرماندار ویژه شهرستان مراغه از عدم تامین آب مورد نیاز صنایع توسط دستگاه‌های متولی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه صنایع شهرستان با مشکل جدی در تامین آب مواجه هستند و از این رو باید نسبت به رفع این مشکل اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

داود اسدیان به مناسبت هفته کارگر در بازدید از برخی کارخانجات شهرستان اظهار داشت: مدیران شهرک صنعتی، امور آب، هیات مدیره شهرک و شرکت کاوه سودا و آسافلوت و همچنین معاونت برنامه ریزی فرمانداری در راستای حل مشکل آب صنایع تعامل و طی جلسه ای نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: متاسفانه کمبود آب مانع توسعه و حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان شده و از این رو نیازمند ارائه راحل علمی و اساسی از سوی کارشناسان مربوطه هستیم.

وی بیان کرد: در این بازدید یک روز شاهد فعالیت چشمگیر و ایجاد اشتغالزایی برخی از کارخانجات همانند پرسین، کارا چسب بودیم و فرمانداری مراغه از تمامی طرح‌های قابل توجیه سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

در این روز فرماندار مراغه با حضور در برخی کارخانجات شهرستان با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات کارگران تجلیل کرد.