انتقاد شدید امام جمعه بناب از کم کاری مدیران در مقابله با آنفلوانزای مرغی
انتقاد شدید امام جمعه بناب از کم کاری مدیران در مقابله با آنفلوانزای مرغی

امام جمعه بناب با انتقاد از کم کاری و ضعف مسؤولان شهرستان در عدم جلوگیری از شیوع آنفلوانزای مرغی در منطقه گفت: این چه مدیریتی است، چقدر ضعف در مدیریت که نتوانسته‌اند علاج واقعه را قبل از وقوع کنند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های […]

امام جمعه بناب با انتقاد از کم کاری و ضعف مسؤولان شهرستان در عدم جلوگیری از شیوع آنفلوانزای مرغی در منطقه گفت: این چه مدیریتی است، چقدر ضعف در مدیریت که نتوانسته‌اند علاج واقعه را قبل از وقوع کنند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به پیامدهای جبران‌ناپذیر خسارات وارده به مرغداران منطقه اظهار کرد: این کوتاهی، کجا با اقتصاد مقاومتی و  حمایت از تولید سنخیت دارد؟ مردم چه کنند با این سوءمدیریت‌ها، جوابگوی این اتفاقات و حوادث چه کسی است؟

وی افزود: پیامدها و تبعات این حوادث و ضرور و زیان آن در ماه‌های آتی جز برای مردم متوجه کیست؟ کدام تشکیلات باید خسارات آنها را جبران کند؟ آنها به چه کسی باید پناه ببرند؟! دستگاه‌ها و تشکیلات عریض و طویل در کشور چرا باید در این خصوص تدابیر لازم را نیندیشند؟

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) و اهل‌بیت ایشان شهید شدند و مصیبت بزرگی متوجه آنها شد ولی با غیرت و با عزت در مقابل جریانات و اتفاقات ظاهر شدند.

باقری‌بنابی با اشاره به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و صلابت مقام معظم رهبری در سراسر دنیا اظهار کرد: این عزت و اقتدار باعث خوشحالی دوستان و مسلمانان دنیا از یک طرف و باعث ناراحتی و خشم ستمگران دنیا از طرف دیگر شده است.

وی با اذعان به اینکه عزت و عظمت جمهوری اسلامی امروز حرف اول را در منطقه می‌زند؛ افزود: پوتین رئیس جمهور روسیه با آن غرور و تکبر خود با تواضع تمام رهبر را زیارت می‌کنند و در برابر عظمت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی مات و مبهوت با اظهارات معظم‌له گوش می‌کنند، آیا بالاتر از این عزتی هم هست؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تأکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام از قبیل آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل طبل توخالی بیش نیستند؛ بیان کرد: در مقاطعی هر یک از این کشورها رژیم یک کشور را عوض می‌کردند، نظام حکومتی کشورها را تغییر می‌دادند و با یک اشاره نفرات دلخواه خود را بر سر کار می‌آوردند ولی الآن این قدرت‌ها در قبال عظمت جمهوری اسلامی درمانده و بیچاره شده‌اند.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به روز ۱۳ آبان، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و شهید حسین فهمیده را گرامی داشت و گفت: امثال شهید فهمیده‌ها کار بزرگی کردند و امروز افکار، یاد و نام آن شهید بزرگوار به فراموشی نخواهد رفت و این در حالی است که صدام و صدامیان به درک واصل شده و هیچ نامی از آنها نیست.

امام جمعه بناب همچنین تصریح کرد: هزاران درود و صلوات به روح پرفتوح امام راحل(ره)، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم که این عزت و عظمت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.