انتخابات ۱۴۰۰ و ضرورت بیداری
انتخابات ۱۴۰۰ و ضرورت بیداری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: پشت پرده انتخابات چه خبر است؟! گام اول: صندوق های خالی؛ مردم نباید پای صندوق ها بیایند! بقا و دوامِ نظام اسلامی در طول چهل و اندی سال، علیرغم سنگین ترین دشمنی ها، مرهونِ حضور مردم در تمامی بزنگاه […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت:

پشت پرده انتخابات چه خبر است؟!

گام اول: صندوق های خالی؛ مردم نباید پای صندوق ها بیایند!

بقا و دوامِ نظام اسلامی در طول چهل و اندی سال، علیرغم سنگین ترین دشمنی ها، مرهونِ حضور مردم در تمامی بزنگاه های خطرناک بوده است. علاوه بر حضور مردم در انتخابات های متعدد و به رخ کشیدن جمهوریت نظام، حضور مردمی در حوادثی مانند ۹ دی، تشییع سردار دل ها و مواردی از این دست، دشمن را در طرّاحی های خود دچار تردید و عقب نشینی کرده است.

در مقابل، هرگاه با سوء استفاده عناصر نفوذی و دشمنان انقلاب از مشکلات اجتماعی یا اقتصادی، کشور برای مقطعی کوتاه دچار التهاب شده است، دشمن نهایتِ تلاش خود را برای ضربه زدن به کشور، نظام و مردم انجام داده و برای دشمنیِ بیشتر، جرأت پیدا کرده است.

پس گام اولِ دشمن برای ضربه زدن به انقلابِ اسلامی، خالی کردنِ صحنه از مردم است. «مشارکت حدّاقلّی، انتخاباتِ کم رونق و صندوق های خالی»، عنوان این پروژه است. کارفرمای این پروژه‏ی مادام العمر، دشمنان خارجی و دنباله های نفوذیِ داخلیِ آنها هستند.

تمرکزِ اصلی در این مرحله بر القای بی فایده بودنِ رای مردم و انتخابات است. تَکرار این پیام که هر چه از صندوق در بیاید، تغییری در وضعِ مردم رخ نخواهد داد!

این دروغِ بزرگ، آنقدر توسّط رسانه ها و در فضای مجازی تَکرار می شود تا مردم، امیدِ به آینده را از دست بدهند. این در حالی است که بارها مسئولانِ متعدّدی را تجربه کرده ایم که در سطوح مختلفِ حکمرانی منشأ تغییرات مهمّی بوده اند و به نفعِ مردم، وضع را تغییر داده اند. رجائی ها و باهنر ها تا سلیمانی ها و فخری زاده ها، نمونه هایی از این دست مسئولانند.

گام دوم: نقشه جایگزین؛ گزینه‏‌ی مطلوبِ ما به هر قیمتی باید از صندوق خارج شود!

حال که بارها تجربه شده است که مردم، انقلابِ خود را رها نمی کنند و با هدایتگریِ رهبرِ فرزانه، تلاش‏های دشمنان را نقش بر آب کرده اند، در عین تداومِ نقشه اول و نا امید کردنِ مردم، نقشه جایگزین باید اجرا شود.

مردم باید گزینه ای را انتخاب کنند که در ظاهر به نفعِ آنهاست ولی در حقیقت، اهداف دشمن را تأمین می‏کند. این پروژه که عنوانِ آن «نفوذ» است، به صورت موازی در حال اجراست تا اگر نقشه اول، به سر انجام نرسید، این نقشه به عنوان جایگزین به نتیجه برسد.

در این گام نیز، ابزارِ دشمن، فریب است و تَکرارِ فریب!

استفاده از دوگانه های کاذب، مثل آزادی و سانسور یا دیپلماسی و میدان یا سرهنگ و حقوقدان، استفاده ابزاری از زنان، ایجاد جو رعب و وحشت مثل دیوارکشی در پیاده رو و محدود کردنِ فضای مجازی، مظلوم‏نمایی و مانند اینها ابزارهای عملیاتِ فریب و دستورِ کارِ دائمیِ اتاق های جنگِ روانی است.

مردم باید بترسند که اگر فلان کاندیدا، رای بیاورد، معیشتشان مختل خواهد شد!

این فریبِ بزرگ نیز به مدد بنگاه های دروغ پراکنِ خارجی و تَکرار کنندگانِ داخلیِ آنها، در حال پیگیری است.

نقشه ها، نقشِ بر آب؛ با دو گامِ استوار

در قبال گام های دوگانه دشمنان، بایستی هوشیارانه گام برداشت. همچنان، قوام و دوامِ نظامِ مردم سالارِ اسلامی، حضورِ آگاهانه ما را می طلبد. ما که در فراز و نشیب های بسیار سخت، هیچگاه صحنه را خالی نکرده ایم، بایستی این بار نیز با گامی استوار، در صحنه انتخابات ۱۴۰۰ حاضر شویم. رونقِ انتخابات و مشارکت حدّاکثری، دستورِ کارِ مقابله با گام اولِ دشمن است. رهبر بصیرِ انقلاب همواره بر این مهم تاکید کرده اند و مردم نیز با بصیرتی مثال زدنی در همه ادوارِ گذشته، با حضور چشمگیرِ خود، نقشه دشمن را نقشِ بر آب کرده اند. این بار نیز چنین خواهد بود. ان شاء الله

امّا در قبال نقشه جایگزینِ دشمن برای فریب مردم و تاثیرگذاری بر انتخابِ آنها، دستورِ کارِ ما عبارت است از «انتخابِ درست، کارِ درست» این دستورِ کارِ اصلیِ گامِ دومِ انقلاب است.

گام دوم انقلاب اسلامی با هدف زمینه سازی برای طلوعِ خورشیدِ مهدوی(عج)، تنها با روی کار آمدنِ دولتِ انقلابی، محقّق خواهد شد. تنها یک دولتِ مردمی، قوی و انقلابی، خواهد توانست ایرانی قوی بسازد و وضعِ فعلی را به نفعِ مردم بهبود ببخشد. چنین دولتی خواهد توانست با استفاده از ظرفیت های فراوانِ داخلی و خارجی، و با تکیه بر جوانانِ نخبه و نیروی انسانیِ با تجربه، بر اقتدار و بالندگی کشور بیافزاید. چنین دولتی حتماً مطلوبِ دشمن نخواهد بود.

حال که همه تلاش دشمن بر این قرارگرفته که محاسباتِ مردم را مختل کرده و آنها را از روی کار آوردنِ دولتِ جوانِ انقلابی منصرف کند، باید همه تلاشِ ما بر این باشد که با انتخابِ درست، این نقشه را نیز نقشِ بر آب کنیم.

دل نسپردن به شایعات، تکیه بر اخبار و گزارشاتِ موثّق، تمرکز بر برنامه و کارنامه‏ی نامزدها به جای توجّه به وعده ها، هوشیاری در قبال عملیات فریب و جنگ روانی، مقابله آگاهانه با تخریب ها و دروغ ها خصوصاً در روزهای منتهی به انتخابات، و در یک کلام، هوشیاری و بصیرت در شناخت و انتخابِ صحیح، تضمین کننده «انتخابِ درست، کارِ درست» برای تحقّقِ گامِ دومِ انقلاب اسلامی است.

در این گام نیز، به شرطِ مجاهدت برای روی کار آوردنِ دولتی مردمی و قوی، و هوشیاریِ مردم در قبالِ گام‏ها و نقشه های دشمنان، قطعاً نصرتِ الهی از آنِ جبهه حق خواهد بود. إن تنصروا الله ینصرُکم و یثبّت أقدامکم.

انتهای پیام/