انتخابات امسال به عنوان نماد مردم‌سالاری اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد
انتخابات امسال به عنوان نماد مردم‌سالاری اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: با توجه به فضاسازی های منفی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران برگزاری این انتخابات به عنوان نمادی از مردم سالاری، در عرصه بین‌المللی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش قلم پرس، علیار راستگو در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی تبریز، افزود: حضور نمایندگانی قوی و متخصص در قوه مقننه موجب می‌شود مسائل و مشکلات به صورت تخصصی‌تر و به راحتی حل شوند.

وی اعلام کرد: ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تشکیل و جلساتی با فرمانداران استان برگزار شده و با گرو های مرجع و احزاب نیز نشست‌هایی در راستای فعالیت بیشتر احزاب و جریانات سیاسی خواهیم داشت.

راستگو اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و سالم بسیار مهم است و ستاد انتخابات استان با تمام توان در این راستا تلاش می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: امروزه بحث بهداشت و سلامت در دنیا یک وظیفه حاکمیتی است و در کشور ما نیز اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش سلامت شد و اقدامات بسیار خوبی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده است.

وی با اشاره به حضور خیران آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف، ادامه داد: با تشکیل مجمع خیران سلامت در آذربایجان شرقی اقدامات قابل توجهی از سوی خیران در بخش بهداشت و درمان در تمامی شهرستان‌های استان اتفاق افتاده است.

راستگو با اشاره به گستردگی فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایران و با وجود محدودیت‌ها و مشکلات به خصوص در حوزه تأمین دارو تدابیر ویژه اندیشیده شده تا مسائل احصا و تأمین دارو انجام شود.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی تبریز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و خانواده مرحوم وهاب صادقی با متراژ سه هزار متر مربع و هزینه ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.