امیدوارم مسیرگشائی‌ها بتواند در آرامش مردم نقش موثری ایفا کند
امیدوارم مسیرگشائی‌ها بتواند در آرامش مردم نقش موثری ایفا کند
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدوارم بهره‌برداری از دوربرگردان نصر و دیگر مسیرگشایی‌ها بتواند در آرامش مردم نقشی مؤثر ایفا کند.

به گزارش قلم پرس، حکیمه غفوری در مراسم بهره‌برداری از پروژه دوربرگردان نصر اظهار کرد: از خادمان ملت و شهرمان تشکر می‌کنم که در هر لحظه قدم‌های مثبتی برای شهر بر می‌دارند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این اقدامات در شٱن مردم و نظام اسلامی باشد.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در این نظام اسلامی خدمتگزار مردم شدیم. ما سرمایه‌های زیادی برای این نظام داده‌ایم.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بهره‌برداری از پروژه دوربرگردان نصر، گفت: امیدوارم این پل و دیگر مسیرگشایی‌ها بتواند در آرامش مردم نقشی مؤثر ایفا کند.
وی افزود: پل کرکج نیز از دیگر پروژه‌های منطقه ۵ است که از مدت‌ها قبل در برنامه قرار گرفته اما به اتمام نرسیده است و مردم در مضیقه و در انتظار اتمام آن هستند.
غفوری در ادامه با اعلام خبر آغاز فعالیت سامانه شفافیت، گفت: یک مژده برای مردم دارم. امروز قبل از این برنامه افتتاح، سامانه شفافیت مدیریت شهری آغاز به‌کار کرد و از امروز به بعد در خدمت مردم خواهد بود.
وی اظهار کرد: از این به بعد مردم خواهند توانست اطلاعات مورد نیاز خود در مورد شهر و شهرداری را از طریق سامانه شفافیت کسب کنند.