امکان ملاقات تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان در گلستان فراهم شد
امکان ملاقات تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان در گلستان فراهم شد

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از فراهم شدن امکان ملاقات تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان خبر داد و اظهار کرد: از این پس زندانیان می‌توانند با خانواده‌های خود به صورت تصویری دیدار کنند و جویای احوال آنان باشند. رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ملاقات الکترونیکی در بستر امن […]

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از فراهم شدن امکان ملاقات تصویری زندانیان و خانواده‌های آنان خبر داد و اظهار کرد: از این پس زندانیان می‌توانند با خانواده‌های خود به صورت تصویری دیدار کنند و جویای احوال آنان باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ملاقات الکترونیکی در بستر امن سامانه‌های قوه قضاییه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح خانواده‌ها باید به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و از طریق ارتباط تصویری با مددجو دیدار کنند.

هاشمیان گفت: ۳۴ دفتر خدمات قضایی الکترونیک در استان گلستان فعال است که تاکنون دفاتر گرگان و کلاله بستر برای ملاقات تصویری مددجویان و خانواده هایشان را فراهم کرده اند و تا پایان تیر هم بقیه دفاتر این امکان را فراهم می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: خانواده‌های مددجویان برای ملاقات تصویری با زندانی، به نشانی اینترنتی sahrab.adliran.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

به علت نگرانی از شیوع کرونا، ملاقات‌های حضوری مددجویان با خانواده‌ها کمتر شده است و به همین منظور بستر برای دیدار مجازی و از طریق ارتباط تصویری در استان گلستان فراهم شد.

انتهای پیام/