امنیت و قدرت کنونی کشور و نظام اسلامی نتیجه تلاش های ایثارگران است
امنیت و قدرت کنونی کشور و نظام اسلامی نتیجه تلاش های ایثارگران است
به مناسبت هفته قوه قضائیه رئيس کل دادگستري استان آذربایجان شرقی با خانواده شهیدان صفایی فرد و شیرافکن دیدار کرد.

به گزارش قلم پس به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان موسی خلیل اللهی به همراه محبوب علیلو دادستان مرکز استان، حجت الاسلام پورشادلو رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تبریز، حجت الاسلام درخشی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و موقری معاون فرهنگی دادگستری استان با حضور در منزل شهید بهروز صفایی فرد و شهید حسن شیرافکن، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان والامقام با خانواده شهدا دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدارها رئیس کل دادگستری استان، آرامش، امنیت و قدرت کنونی کشور و نظام اسلامی را به لطف پروردگار متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام و نتیجه زحمات و تلاش های ایثارگران و خانواده های معظم شهدا دانست و گفت: اجر شهید محفوظ است و بالاتر از آن و منزلت خانواده و همسر شهید است که زحمت پرورش فرزندان شهید را به دوش کشیده اند.
وی همچنین قدر و منزلت خانواده معظم شهدا را بسیار بالا توصیف کرد و دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار مسئولین قضایی دانست.
شهید بهروز صفایی فرد متولد ۱ خرداد سال ۱۳۲۶ در کلیبر است و در ۵ آذر سال ۱۳۶۸ در ارومیه به شهادت رسیده و مزار وی در باغ رضوان ارومیه می باشد.
شهید حسن شیرافکن قلعه متولد ۷ شهریور سال ۱۳۴۵ در تبریز است و در ۱۳ آبان سال ۱۳۶۲ در عراق به شهادت رسیده و در گلزار وادی رحمت تبریز مدفون می باشد.