امر تولید و مانع زدایی از امر تولید، یکی از اولویت‌های دادگستری استان آذربایجان غربی است
امر تولید و مانع زدایی از امر تولید، یکی از اولویت‌های دادگستری استان آذربایجان غربی است

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با اشاره به جایگاه والای نهاد نمایندگی، ولی فقیه گفت: نقش آفرینی دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی در خدمتگزاری به مردم نیازمند حمایت و همراهی این نهاد […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با اشاره به جایگاه والای نهاد نمایندگی، ولی فقیه گفت: نقش آفرینی دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی در خدمتگزاری به مردم نیازمند حمایت و همراهی این نهاد ارزشمند است.

وی در ادامه به امر حمایت از تولید و سرمایه گذاری و اشتغال زایی در استان آذربایجان غربی تاکید کرد و بیان داشت: یکی از اولویت‌های دادگستری استان آذربایجان غربی پرداختن به امر تولید و مانع زدایی از امر تولید است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه صحبت خود نمایندگی ولی فقیه را ناظرین منصف خواند و راهنمایی‌ها و ارشادات این نهاد ارزشمند را همواره کارگشای دستگاه قضایی دانست.

عتباتی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین پرداخت و تشکیل هسته‌های جهادی بخشایش با استفاده از ظرفیت بالای روحانیون متنفذ در استان آذربایجان غربی برشمرد و از نهاد نمایندگی ولی فقیه خواست با معرفی روحانیون متنفذ و مورد پذیرش در بین مردم در این مورد دستگاه قضایی را یاری کنند.

رئیس شورای قضایی استان آذربایجان غربی در پایان صحبت‌های خود خطاب به امام جمعه ارومیه بیان داشت استان آذربایجان غربی ظرفیت بالایی برای کار کردن دارد و ما خود را آماده کرده ایم با اجرای برنامه‌های مدون و عملیاتی دادگستری را پویا و فعال و منسجم سازیم و در این راه به مساعدت و همکاری صمیمانه تمامی دستگاه‌ها من جمله نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان نیازمندیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه هم در این دیدار با تبریک انتصاب عتباتی گفت: امید است همانند گذشته که مدیریت موفقی در استان اردبیل داشتید با تمام توان وقدرت در راستای خدمت رسانی به مردم این استان اقدام نمایید.

وی با اشاره به سختی کار قضاوت مسئولیت کارکنان این حوزه را بسیار سنگین دانست و گفت باید از خداوند متعال مدد بطلبیم برای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان آذربایجان غربی و با توجه به وضعیت جغرافیایی و و تکثر مرز‌های این استان کار کمی سخت‌تر از سایر استان‌ها بوده و مستلزم تلاش شبانه روزی و بی وقفه است.

قریشی در ادامه صحبت‌های خود صیانت از حقوق عامه را علاوه بر تکلیف دستگاه قضایی یک تکلیف عمومی خواند و همه را به رعایت این وظیفه شرعی و قانونی دعوت نمود و از دستگاه قضایی استان خواست در صیانت از حقوق عامه با جدیت ورود کند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد باید نگاه ویژه‌ای به داخل دستگاه قضایی هم داشت و از افراد لایق و شایسته در پست‌های حساس مدیریتی استفاده نمود.

قریشی در ادامه به حفظ شان و کرامت انسان‌ها در همه دستگاه‌های اداری اخص خصوص در دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی اشاره و تاکید کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و باید با نهایت احترام با آن‌ها رفتار کرد و تکلیف مسئولان به ملاطفت و خوشرویی با مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی برگزاری نشست‌ها و جلسات اخلاقی و دینی در بین کارکنان دستگاه قضایی را در افزایش روحیه خدمت رسانی به مردم موثر دانست.

انتهای پیام/