پرچم‌داری تکواندوکاران آکادمی شهرداری در لیگ‌های برتر
پرچم‌داری تکواندوکاران آکادمی شهرداری در لیگ‌های برتر
مدیر و سرمربی آکادمی تکواندو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: خبرهای خوبی هم از دختران و هم از پسران آکادمی تکواندو شهرداری تبریز در راه است و نمایندگان این آکادمی در تیم‌های مختلف کشور پرچم‌داری خواهند کرد.

به گزارش قلم پرس، حامد جعفری در خصوص حضور عضو این آکادمی در لیگ برتر تکواندو بانوان کشور اظهار کرد: زهرا احمدی که هم دختر و هم شاگرد خانم سهیلا باقری، از مربیان آکادمی تکواندو شهرداری تبریز است، از حدود سه سال گذشته در این آکادمی فعالیت دارد و توانسته در تیم فتح صدر البرز، یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ برتر بانوان حضور پیدا کند.

وی افزود: تمرینات برنامه‌ریزی‌شده برای اعضای آکادمی به همراه خانم باقری انجام و زیر نظر وی اجرا می‌شود. این تمرینات در کنار شرایط و امکانات آکادمی دست‌به‌دست هم داد تا همراه با اراده و پشتکار احمدی و حمایت‌های خانواده‌اش، منجر به خط‌شکنی این تکواندوکار شود.

مدیر آکادمی تکواندو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: تاکنون هیچ یک از دختران ما موفق به حضور در لیگ برتر نشده بودند و احمدی به نوعی طلسم شکنی کرد. ان‌شاءالله به‌زودی دختران دیگری هم از آکادمی تکواندو شهرداری راهی لیگ برتر می‌شوند.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد ما در آکادمی تکواندو شهرداری تبریز مسیر علمی و عملی درستی را هم در حوزه آقایان و هم در حوزه بانوان در پیش گرفته‌ایم.

جعفری در رابطه با ارتقای درجه تکواندوکاران آکادمی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: به‌رغم محدودیت‌هایی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده، برای ارتقای درجه کمربند اعضای آکادمی اقدام کردیم که در این مدت بیش از ۵۰ نفر از طریق آزمون رسمی موفق به ارتقای درجه رسمی تکواندو (کمربند قرمز و دان یک) شده‌اند.

مدیر و سرمربی آکادمی تکواندو شهرداری تبریز افزود: برنامه‌ریزی‌های تخصصی و علمی در آکادمی تکواندو شهرداری تبریز همواره مورد توجه بوده است. حتی برای ناهنجاری‌های جسمانی کودکان و نوجوانانی که به آکادمی مراجعه می‌کنند نیز برنامه‌ریزی کرده و تمرینات مناسب را پیش‌بینی می‌کنیم تا به فیزیک مناسب و سالم دست پیدا کرده و سپس برنامه‌های تخصصی تکواندو را اجرا کنیم.

جعفری گفت: در ادامه موفقیت‌های حضور پسران ما در لیگ برتر آقایان، این بار یکی از دختران ما برای بانوان شهرداری خط‌شکنی کرده است. ان‌شاءالله در ادامه، هم از دختران و هم از پسران خبرهای خوبی در راه است و نمایندگان آکادمی شهرداری تبریز در تیم‌های مختلف کشور برای تبریز پرچم‌داری خواهند کرد.