اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۷ در دو ماه نخست سال جاری
اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۷ در دو ماه نخست سال جاری

شهردار منطقه ۷ تبریز، اقدامات عمرانی صورت گرفته دو ماهه نخست سال جاری را برشمرد و تکمیل کانال کرجان، آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری را مهمترین آنها عنوان کرد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: پی سنگی و دیوار سنگی در حجم هزار متر مکعب در راستای تکمیل کانال کرجان اجرا شده که […]



شهردار منطقه ۷ تبریز، اقدامات عمرانی صورت گرفته دو ماهه نخست سال جاری را برشمرد و تکمیل کانال کرجان، آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری را مهمترین آنها عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: پی سنگی و دیوار سنگی در حجم هزار متر مکعب در راستای تکمیل کانال کرجان اجرا شده که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.
وی اجرای جدول درپوش در پارک آخماقیه، کفسازی و جدول‌گذاری در مسیرهای لاله، میدان اندیشه، خیابان مردانی آذر شهرک اندیشه و کوی امام حسین (ع) خلجان را از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته طی دو ماه گذشته عنوان کرد.
رشتبری با بیان اینکه بهبود شرایط آسفالت معابر اصلی و فرعی به صورت همزمان یکی از مهمترین اولویت‌های این شهرداری است، اظهار کرد: لکه‌گیری و آسفالت اساسی معابر مسیرهای اندیشه، رسالت، لاله، روستاهای الحاقی و محل‌های ابلاغی، شهرک رازی، کوی فروردین شرقی، خیابان جلالیه، نیروی هوایی، رواسان، نیایش و پشت میدان تره بار با توزیع ۴۵۰ تن آسفالت، اجرا شده است.
شهردار منطقه ۷ به آماده‌سازی جاده قدیم وادی رحمت برای کاهش بار ترافیکی اشاره کرد و افزود: اصلاح و بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت در راستای مدیریت بار ترافیکی در این محدوده در دست اقدام گرفته و عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و تسطیح، اصلاح شیب مسیر و آماده‌سازی فضای سبز این مسیر اجرا شده است و عملیات آسفالت‌ریزی نیز طی روزهای آتی به پایان خواهد رسید.