افزایش سرانه فضای سبز، هدیه‌ای ارزشمند برای آیندگان است
افزایش سرانه فضای سبز، هدیه‌ای ارزشمند برای آیندگان است

به گزارش قلم پرس، مهدی یوسفی امروز در آئین روز درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی در پارک باغشمال، اظهار کرد: در هفته درختکاری بنا داریم که اقداماتی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر انجام دهیم. وی ادامه داد: با توجه به آلودگی هوا و وضعیتی که از این لحاظ در شهر داریم، مجبوریم […]

به گزارش قلم پرس، مهدی یوسفی امروز در آئین روز درختکاری به مناسبت هفته منابع طبیعی در پارک باغشمال، اظهار کرد: در هفته درختکاری بنا داریم که اقداماتی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به آلودگی هوا و وضعیتی که از این لحاظ در شهر داریم، مجبوریم که سرانه فضای سبز شهرمان را افزایش دهیم و به موضوع درختکاری به عنوان تصفیه کننده هوا نگاه کنیم.

سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد: هرچقدر سرانه فضای سبز را افزایش دهیم، می توانیم برای آیندگان هدیه ای ارزشمند داشته باشیم و با رساندن سرانه فضای سبز به سطحی بالا، می توانیم از باغشهر گذشته تبریز یک یادگاری به جا بگذاریم.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم این کار را به خوبی انجام داده و آن را ادامه دهیم. همچنین در نظر داریم با هماهنگی و همکاری شورای شهر، پارکهای محله ای ایجاد کنیم و فضای سبز را روز به روز افزایش دهیم.

یوسفی در خصوص سرانه فعلی فضای سبز تبریز، گفت: آماری که اعلام می شود معمولا متفاوت است و حریم و محدوده شهر را نیز محاسبه می کنند اما با این حال تلاش می کنیم تا سرانه فضای سبز را در زمان مسئولیت خود افزایش دهیم و تنفسگاهی برای شهروندان باز کنیم.