افتتاح واحد دانش‌بنیان تولید موتور و تجهیزات آسانسور در شهرک صنعتی شهید سلیمانی تبریز
افتتاح واحد دانش‌بنیان تولید موتور و تجهیزات آسانسور در شهرک صنعتی شهید سلیمانی تبریز

[ad_1] مجموعه دانش‌بنیان ایمن‌موتور اولین تولیدکننده موتور و تجهیزات آسانسور در شمال‌غرب کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی تبریز افتتاح شد. برای اجرای این طرح، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و در فاز نخست آن، ۶ هزار موتور گیربکس آسانسور در […]

[ad_1]

مجموعه دانش‌بنیان ایمن‌موتور اولین تولیدکننده موتور و تجهیزات آسانسور در شمال‌غرب کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی تبریز افتتاح شد.

برای اجرای این طرح، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و در فاز نخست آن، ۶ هزار موتور گیربکس آسانسور در سال تولید می‌‌شود.
 
این کارخانه به وسعت ۵ هزار مترمربع، تنها تولیدکننده موتور و تجهیزات آسانسور در شمال‌غرب کشور و دومین تولیدکننده در ایران به‌شمار می‌رود که برای ۵۵ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد کرده و تولیدات آن در فاز نخست به کشور عراق نیز صادر خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از دو واحد تولیدی دیگر در شهرک صنعتی شهید سلیمانی بازدید کرد.
 
واحد تولیدی “آشکارسازان ایرانیان” تولیدکننده تجهیزات اعلام حریق یکی از این واحدها بود که برای احداث آن در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع، ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و با تولید سالانه ۴۰۰ هزار قطعه، برای ۳۲ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.
 
همچنین واحد تولیدی “صنایع سحرروشن وطن” تولیدکننده بردهای الکترونیکی لوازم خانگی با میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و تولید سالانه ۱۰۰ هزار برد الکترونیکی، ۳۰ نفر را به‌طور مستقیم صاحب شغل کرده است.

[ad_2]