افتتاح مرکز رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی جرائم و تخلفات انتخاباتی در خوزستان
افتتاح مرکز رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی جرائم و تخلفات انتخاباتی در خوزستان

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان در آیین مراسم افتتاحیه مرکز رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان خوزستان، هدف از راه اندازی این مرکز را عمل به فرامین مقام معظم رهبری در برگزاری انتخاباتی پرشور با رقابت سالم برشمرد و گفت: […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان در آیین مراسم افتتاحیه مرکز رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان خوزستان، هدف از راه اندازی این مرکز را عمل به فرامین مقام معظم رهبری در برگزاری انتخاباتی پرشور با رقابت سالم برشمرد و گفت: یکی از مسائلی که مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کند و به آنان انگیزه مشارکت در این عرصه را می‌دهد این است که اطمینان داشته باشند که از آراء آنان صیانت می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: راه اندازی این مرکز اقدام بدیع و بی‌نظیر و برای نخستین بار در سطح کشور است و مردم می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز به محض مشاهده تخلف یا جرمی از سوی نامزد‌های انتخاباتی و یا ستاد آن ها، با شماره تلفن چهار رقمی ۱۸۵۰ تماس برقرار کرده و همکاران مستقر در این مرکز را در جریان موضوع قرار دهند تا پس از بررسی صحت اطلاعات، پرونده تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گیرد تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن تخلف رسیدگی شود.

وی اظهار امیدواری کرد که راه اندازی و فعالیت این مرکز موجب دلگرمی مردم در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور شود.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام والمسلمین مرادی تصریح کرد: دادگستری خوزستان در راستای صیانت از آراء مردم و پیشگیری از وقوع جرایم که ممکن است تحت عناوین مختلف رخ دهد، گام موثری بر می‌دارد و مسئولان در امر انتخابات و برگزارکنندگان آن در این راستا همکاری لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند. تا کمترین تخلف و جرم و مشارکت حداکثری مردم در سراسر کشور به ویژه خوزستان را داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه بیان کرد: فعالیت مرکز گزارشات مردمی؛ رصد و پایش جرایم و تخلفات انتخاباتی، تا پس از نتایج آراء برقرار است و انتظار ما از مردم شریف استان خوزستان این است که هر کدام از نامزد‌ها که با اخذ بیشترین آراء مردمی به عنوان رئیس جمهوری و عضو شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند، از سوی مردم پذیرفته شوند و بتوانیم با کمک یکدیگر کشوری آباد با اقتصادی پر رونق داشته باشیم.

وی در ادامه نیز راه اندازی این مرکز را فرصتی برای مشارکت مردم در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور برشمرد و گفت: هدف همه نهاد‌های کشور، برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری است و همه دستگاه‌های کشور در این زمینه مشارکت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی از همکاری ادارات و نهاد‌هایی که در راه اندازی این مرکز دادگستری را یاری کردند، قدردانی کرد و افزود: امیدواریم در این دوره از انتخابات شاهد کمترین میزان تخلفات انتخاباتی باشیم و مردم آگاه استان خوزستان با رعایت قانون، چه به عنوان رأی دهنده و چه به عنوان حامی فعال یکی از نامزد‌های تایید صلاحیت شده در ستاد‌های انتخاباتی، به قوانین و بخشنامه‌های وزارت کشور عمل کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/