افتتاح مجتمع قضایی شهید دکتر بهشتی دادگستری سراب
افتتاح مجتمع قضایی شهید دکتر بهشتی دادگستری سراب
با حضور رئیس کل دادگستری استان مجتمع قضایی شهید دکتر بهشتی دادگستری سراب افتتاح شد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی  مجتمع قضایی شهید دکتر بهشتی دادگستری سراب روز یکشنبه همزمان با اولین روز هفته قوه قضائیه و با حضور مسئولین و رؤسای ادارات و رئیس کل دادگستری استان و رئیس قوه قضائیه که بصورت ویدئو کنفرانس و آنلاین برگزار می شد افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی یکی از اولویت های مهم و اصلی دادگستری است، ساماندهی ساختمان های اداری و دادسراهای شهرستان ها را از رئوس برنامه های آینده این مجموعه اعلام کرد.
موسی خلیل الهی با تأکید بر اینکه اقدامات انجام شده در حوزه های قضایی باید به اطلاع مردم برسد، اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی دستاوردهای قوه قضائیه و تشریح و تبیین اقدامات حوزه قضایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه قوه قضائیه پناهگاهی مهم برای آحاد مردم است، افزود: دادگستری آذربایجان شرقی یکی از دستگاه هایی است که در بخش های مختلف با اقشار مردم همواره در ارتباط بوده و این امر به منزله اهمیت و نقش قوه قضائیه در جامعه است.
خلیل الهی با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر سال جهش تولید، یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضائیه در کنار حمایت از حقوق عامه مردم را حمایت از تولید و تولیدکنندگان و مبارزه با مفاسد اقتصادی برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید دانست.
گفتنی است مجتمع شهید دکتر بهشتی دادگستری سراب با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و در سه طبقه در مدت زمان ۱۰ ماه به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/