افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان مراغه
افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان مراغه
کانون بسیج رسانه “شهید آرمان علیوردی” ظهر روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور، مسئول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی و برخی از مسئولان و‌ مدیران شهرستان مراغه در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس، آیین افتتاح کانون بسیج رسانه “شهید آرمان علیوردی” ظهر روز پنجشنبه با حضور مرتضی کارآموزیان، جواد بیرام زاده و مسئولان شهرستان مراغه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار و افتتاح شد.

طی این مراسم بابک پور قهرمان ؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها چشم بینا و گوش شنوای هر جامعه ای به شمار می رود اظهار کرد: در همین راستا دانشگاه آمادگی خود را اعلام می دارد تا از رسانه حمایت های لازم را داشته باشد.

در ادامه داوود اسدیان؛ معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان مراغه با اشاره به نقش و جایگاه رسانه در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان مراغه به‌عنوان شهرستان مسئول بسیج رسانه معرفی خواهد شد و امید بر آن داریم بسیج در کنار سایر اقشار که پیوسته در جامعه نقش آفرین بودند هم نقش ایفا کرده و بتواند منشأ خیر و برکت باشد تا از ظرفیت‌ عظیم حوزه رسانه بهره برد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: مراغه شهر تاریخی و فرهنگی است و افراد صاحب فکر و اندیشه در این شهر کم نیستند و از ظرفیت و پتانسیل تعداد کثیری از رسانه‌ها که به صورت مکتوب و فعال در فضای رسانه‌ای حضور دارند، بهره‌مند هستیم.

اسدیان در ادامه سخنانش اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان ملت از رسانه برای ترویج افکار و اندیشه شیطانی خود در راستای مأیوس کردن ملت نسبت به داشته‌ها و ظرفیت خود استفاده می‌کنند که در راستای تفکرات القایی آنها بیاندیشند و امروز عصر روزنامه و ارتباطات و به تعبیری انفجار اطلاعات است و باید استفاده حداکثری را از رسانه برد.

فرماندار شهرستان مراغه با بیان اینکه بسیج در کنار سایر بخش‌ها که پیوسته ایفای نقش داشته و موثر بوده ، ادامه داد: تاثیر به سزای بسیج در تمام عرصه‌های اجتماعی قابل کتمان نیست، این نهاد در رسانه هم می‌تواند نقش ممتاز و موثری را ایفا کند تا از این ظرفیت بسیار مستعد حسن استفاده را برده و در راستای ترویج اندیشه امام(ره)، مکاتب فکری رهبر معظم انقلاب و دفاع مقدس استفاده کرد.

وی اذعان کرد: هرچه بتوانیم وقت، زمان و دارایی خود را صرف و هزینه رسانه کنیم و انفجار فکری در رسانه ایجاد شود، در مقابل حجم سنگین دشمن خاکریز مستحکم ایجاد می‌کنیم، این اتفاق را بسیار مبارک می‌دانم و امیدواریم در راه اهداف ترسیم شده رسانه قدم برداشته و آنها را محقق کنیم تا مراغه الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد و با همت، همکاری، همدلی و یک صدایی عزیزان این مهم را محقق کنیم.

اسدیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد شهیدان و جانبازان را در این خطه داریم به نوعی می توان گفت شهر مستعدی است که امیدواریم بتوانیم با همراهی یکدیگر نیازهای شهرستان‌ها را بازبینی کنیم و در شأن و شخصیت ملت این خطه دسته‌بندی و به سمع دولت برسانیم.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار حیدری؛ فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز ضمن عرض خوشامدگویی به رییس سازمان بسیج رسانه کشور عنوان کرد: شهرستان مراغه حدودا دارای نزدیک ۵۰ رسانه محلی و ۵۰ رسانه در فضای مجازی بوده که اصلی ترین وظیفه آنها مدیریت افکار عمومی است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه افتتاح کانون بسیج رسانه در مراغه یکی از الزامات اساسی و نیازها بود، گفت: بنا به افزایش تعداد رسانه ها و فعالیت بیشتر اصحاب رسانه ایجاد چنین مجموعه ای در شهرستان لازم بود که توانستیم با همراهی نهادها این مجموعه را به مرحله افتتاح برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود چند جمله ای از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با رسانه قرائت کرده و افزود : رسانه های دنیا از رشادت های امام خمینی (ره) مطالب بسیاری را تهیه و منتشر کرده اند که می توان آنها را با جست و جو به دست آورد.

کانون بسیج رسانه “شهید آرمان علیوردی” ظهر روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور، مسئول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی و برخی از مسئولان و‌ مدیران شهرستان مراغه در این شهرستان افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/