افتتاح دفتر مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه در شهرداری منطقه ۱۷ تهران
افتتاح دفتر مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه در شهرداری منطقه ۱۷ تهران

خبرگزاری میزان – دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با هدف ارتقاء دانش حقوقی مردم و افزایش مشارکت شهروندان و نهاد‌های مدنی در پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در شهرداری منطقه ۱۷ در آخرین روز هفته بزرگداشت قوه قضاییه افتتاح شد. معاون دادستان تهران […]

خبرگزاری میزان – دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با هدف ارتقاء دانش حقوقی مردم و افزایش مشارکت شهروندان و نهاد‌های مدنی در پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در شهرداری منطقه ۱۷ در آخرین روز هفته بزرگداشت قوه قضاییه افتتاح شد.

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ با اعلام این مطلب، گفت: این دفتر با تمایل و مساعدت شهرداری منطقه و مدیریت دادسرای ناحیه ۱۸ تأسیس و افتتاح شد.

محمد پیرگزی افزود: با افتتاح این دفتر زمینه حضور مسئولان قضایی در کنار مردم، برای پیگیری ومطالبه گری حقوق عامه و زمینه اطلاع شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مسئول جهت افزایش سطح نظارت و انجام تکالیف قانونی خود در حوزه‌های فوق الذکرفراهم می‌شود.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ تهران در خصوص نحوه خدمات رسانی این دفتر اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی لازم به مردم، اینجانب یا دادیار ارجاع، هفته‌ای یک روز در خارج از وقت اداری در این دفتر حضور خواهیم داشت و گزارشات مردم و نهاد‌های مردمی را در زمینه موضوعات فوق دریافت و پیگیری قانونی خواهیم کرد.

معاون دادستان تهران افزود: این دفتر در مراحل بعدی با تشکیل پرونده نظارتی برای هریک از ارگان‌های اجرایی و ادارات منطقه ۱۷ تهران از حیث رعایت دقیق موازین قانونی و انجام صحیح امور شهروندان، تقویت خواهد شد تا در اجرای عدالت و انجام خدمات بهتر، مؤثر باشد.

انتهای پیام/