افتتاح خط تولید قطعات بتنی گام مهمی در راه خودکفایی شهرداری است
افتتاح خط تولید قطعات بتنی گام مهمی در راه خودکفایی شهرداری است
شهردار تبریز گفت: افتتاح خط تولید قطعات بتنی، شهرداری را در تامین نیاز این مجموعه برای استفاده در معابر و میادین خودکفا می کند.

ایرج شهین باهر در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید قطعات بتنی با بیان اینکه این اقدام در راستای کاهش هزینه های شهرداری انجام شده است اظهار داشت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در مسیرهای گردشگری از آسفالت استفاده نکرده و معابر را کف پوش کنیم تا کیفیت نگهداری از این اماکن بیشتر شود و در این راستا از تولیدات قطعات بتنی شرکت پیش ساخته استفاده می کنیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری اداره کم هزینه اما با کیفیت بالای شهر است، خاطرنشان کرد: سال گذشته با افتتاح کارخانه آسفالت در عین حال که توانستیم هزینه تمام شده آسفالت را کاهش دهیم از سوی دیگر شاهد افزایش کیفیت آسفالت تولیدی در مجموعه شهرداری هستیم.

ایرج شهین باهر با اشاره به وضعیت شهر تبریز و نیاز بالا به انواع قطعات بتنی گفت: با افتتاح خط تولید تمام اتوماتیک و پیشرفته قطعات بتنی توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان دیگر نیازی به تامین انواع قطعات بتنی از خارج شهرداری نداریم و این موضوع باعث کاهش برخی هزینه ها می شود.

او افزود: امیدوارم با همراهی اداره کل مسکن و شهرسازی و استانداری بتوانیم با فعال کردن این مجموعه شاهد ساخت مسکن ارزان قیمت برای شهروندان و حل مشکل حاشیه نشینی باشیم.

ایرج شهین باهر با اشاره به اینکه در دوره اخیر شهرداری بسیاری از واسطه ها حذف شده اند، اظهار داشت: بدون توجه به حاشیه ها برای توسعه شهر تلاش می کنیم و توجهی به موارد دیگر نداریم.

او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی مدیرانی که به جای کار دنبال بهانه گیری هستند، گفت: دوران اعتراض، بهانه گیری، تقصیر را گردن کسی دیگر  و تحریم ها انداختن گذشته است، برای مدیری که قصد دارد کار کند در هر زمان و مکان، شرایط امکان کار وجود دارد.

شهردار تبریز گفت: بر اساس وظایفی که به ما محول شده است برای توسعه شهر و خدمت به مردم تا آخرین لحظه ای که مسئولیت را در اختیار داریم کار می کنیم.