اعطای پاداش و کمک هزینه به ورزشکاران ملی‌پوش استان آذربایجان‌شرقی
اعطای پاداش و کمک هزینه به ورزشکاران ملی‌پوش استان آذربایجان‌شرقی

[ad_1] ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت کمک هزینه و اعطای پاداش به اعضای تیم‌های ملی استان آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ایوب بهتاج گفت: از اول اردیبهشت ماه جاری برای هر یک از ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی که در اردوی تیم های ملی رشته‌های مختلف ورزشی برای […]

[ad_1]


ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از پرداخت کمک هزینه و اعطای پاداش به اعضای تیم‌های ملی استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ایوب بهتاج گفت: از اول اردیبهشت ماه جاری برای هر یک از ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی که در اردوی تیم های ملی رشته‌های مختلف ورزشی برای اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ چین حضور دارند، مبلغ سی میلیون ریال کمک هزینه پرداخت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه اظهار داشت: برای هر یک از ورزشکاران تیم ملی که به بازیهای آسیایی اعزام شوند، پاداش مالی اعطا خواهد شد، علاوه بر آن قهرمانانی که در این مسابقات موفق به کسب مدال شوند، پاداش نقدی دیگری از اداره کل ورزش و جوانان استان دریافت خواهند کرد تا بتوانیم بخشی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان که برای میهن اسلامی و استان آذربایجان‌شرقی افتخار آفرینی می‌کنند را جبران کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]