اسرا پناهی قهرمان سه گانه نوجوان استان ز رویاهایش می گوید
اسرا پناهی قهرمان سه گانه نوجوان استان ز رویاهایش می گوید
ورزشکار رشته سه‌گانه آذربایجان‌شرقی گفت: تغییر رشته ورزشی‌ام تنها به این دلیل بود که به تمام رشته‌های سه گانه علاقه داشتم.

به گزارش قلم پرس، اسرا پناهی‌راد اظهار داشت: من ورزش را از رشته شنا آغاز کردم و‌ علاوه بر شنا، به دوومیدانی هم علاقه داشتم و سابقه دوچرخه‌سواری هم داشتم و برای همین به رشته سه‌گانه تغییر رشته دادم که شامل ۳ رشته شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری است.

وی گفت: ورزش شنا را از سال ۹۲ و در ۷ سالگی آغاز کردم و ۵ سال بعد با مربیگری خانم نرگس غلامی به صورت حرفه‌ای ادامه داده و به مقام کشوری و استانی دست یافتم.

وی گفت: سال ۹۷ در لیگ شنای استان آذربایجان شرقی قهرمان قهرمانان شدم و در جام آذربایجان هم در دو ماده شنا به مدال برنز دست یافتم و بعد از کرونا به سه گانه تغییر رشته دادم.

اسرا پناهی‌راد گفت: امسال در مسابقات سه گانه در مسابقات کشوری در بخش تیمی رده نوجوانان به مقام دوم و سوم دست یافتیم.

پناهی که در دبیرستان برهان تبریز تحصیل می‌کند در مورد خاطرات ورزشی خود گفت: لحظه کسب مدال و رفتن روی سکو، سفرهایی ورزشی که داریم و اردوهای تیم، از خاطرات شیرین و فراموش نشدنی من است و جا دارد از مربیانم خانم نرگس غلامی مربی در شنا تا سال ۹۸ و الان در سه گانه مربیانم خانم مریم اسدزاده و شیما فرزانه و رئیس هیات سه‌گانه آقای رنجکش تشکر نمایم.

قهرمان سه گانه نوجوان آذربایجان‌شرقی سقف آرزوهای خود را راه‌یابی به تیم ملی و کسب مدال در رقابت‌های آسیایی و بین المللی عنوان کرد.

انتهای پیام/