استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت مدیریت شهری
استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها برای تقویت مدیریت شهری

[ad_1] رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره پژوهشی-رسانه ای تبریز ما بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها برای تقویت مدیریت شهری تاکید کردند. به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی امروز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای-پژوهشی «تبریز ما» اظهار کرد: بدون تعارف […]

[ad_1]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره پژوهشی-رسانه ای تبریز ما بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها برای تقویت مدیریت شهری تاکید کردند.

به گزارش قلم پرس، حجت الاسلام رسول برگی امروز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای-پژوهشی «تبریز ما» اظهار کرد: بدون تعارف باید گفت که رسانه ها چشم بینای جامعه هستند و ساحت رسانه ها پاک و منزه است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت رسانه ها باید در توسعه شهر بهره برد، گفت: باید به خبرنگاران مان و آثارشان اعتماد کنیم و اجازه دهیم آنان با انتقادات سازنده شان در پیشبرد امور شهر موثر باشند.

همچنین غلامرضا احمدی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه بیان کرد: ایده آل شورای ششم شهر تبریز این است که بتوانیم به موضوعات مختلف شهر با نگاه علمی و پژوهشی بپردازیم.

وی اضافه کرد: با تکیه بر جایگاه پژوهش و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی در امر تحقیق و پژوهش، می توانیم نتایج خوبی برای شهرمان به دست آوریم.

روح الله رشیدی، رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه رسانه ها پای ثابت مدیریت شهری هستند، گفت: رسانه های محلی و استانی و به ویژه تبریز از زمان آغاز به کار شورای اسلامی ششم شهر تبریز با فعالیت چشمگیر خود، جایگاه شورا به عنوان پارلمان محلی را ارتقا می بخشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رسانه های تبریز جزو رسانه های پرسابقه و فعال کشور محسوب می شوند، مجموعه مرکز پژوهش های شورا تصمیم گرفت در بحث رسانه ها پا را فراتر از بحث خبررسانی بگذارد و رقابتی سالم در حوزه تولیدات پژوهشی-رسانه ای برگزار کند.

رشیدی با بیان اینکه وجه اشتراک رسانه ها و مرکز پژوهش های شورا، همان پژوهش محوری هر دو است، افزود: مدیریت شهری تبریز در این دوره تلاش می کند از طریق بهره گیری از ظرفیت مرکز پژوهش ها، با استفاده از دانش محلی نگاهی عمیق تر و پژوهشی تر به موضوعات مرتبط با مدیریت شهری داشته باشد.

همچنین روح الله دهقان نژاد، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز درباره اهمیت رسانه ها، تاکید کرد: توسعه و رشد هر منطقه با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها می تواند امکان پذیر باشد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در تمام جهان تولید محتوای رسانه ای به سوی پژوهش محوری حرکت می کند و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت رسانه ها و اساتید این حوزه در مدیریت شهری بیشترین بهره را بگیریم.

[ad_2]