استاندار آذربایجان شرقی: نمی‌شود اسممان مسئول باشد اما در مقابل مردم پاسخگو نباشیم
استاندار آذربایجان شرقی: نمی‌شود اسممان مسئول باشد اما در مقابل مردم پاسخگو نباشیم

استاندار آذربایجان شرقی کفت: نمی‌شود ما اسممان را مسئول بگذاریم و در مقابل مردم پاسخگو نباشیم، زیرا اگر مردم همراهی نکنند، تلاش مسئولان هدر می‌رود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در جمع شهرداران شهرستان تبریز با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مردم و غیرقابل‌اغماض بودن این اصل در حوزه‌های مختلف، از […]



استاندار آذربایجان شرقی کفت: نمی‌شود ما اسممان را مسئول بگذاریم و در مقابل مردم پاسخگو نباشیم، زیرا اگر مردم همراهی نکنند، تلاش مسئولان هدر می‌رود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در جمع شهرداران شهرستان تبریز با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مردم و غیرقابل‌اغماض بودن این اصل در حوزه‌های مختلف، از شهرداران خواست عمل به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: نمی‌شود ما اسممان را مسئول بگذاریم و در مقابل مردم پاسخگو نباشیم، زیرا اگر مردم همراهی نکنند، تلاش مسئولان هدر می‌رود.

خرم با تأکید بر اینکه مسئولان باید دقت کنند که تعامل با مردم موجب همراهی و همگرایی شود، اضافه کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های دایمی میادین و تره‌بار می‌تواند بخشی از ترافیک سنگین تبریز را برطرف کند که انتظار می‌رود با هم‌افزایی میان شهرداری تبریز و سایر دستگاه‌های اجرایی جامه عمل بپوشد.

خرّم افزود: در بعضی مناطق شهرداری با صرف هزینه اندک کارهای ارزشمندی انجام می‌شود که با استقبال مردم نیز مواجه می‌شود، اما در بعضی مناطق شهرداری زیباسازی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های زیباسازی برای جلب رضایت شهروندان به‌عنوان اصل اساسی در مدیریت شهری باید موردتوجه جدی قرار گیرد، گفت: یکی از متغیرهای اصلی تأثیرگذار در حلب رضایت مردم از شهرداری‌ها، رفتار درست و مبتنی بر احترام با شهروندان عزیز است.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر رضایت‌مندی مردم افزایش یابد، حضور آنان در صحنه‌های مختلف پررنگ‌تر خواهد سد؛ البته جلب رضایت شهروندان باید دایمی و مداوم باشد نه مقطعی.

خرّم گفت: مجموعه این اقدامات سبب شده که ما بتوانیم در مقابل مردم پاسخگو باشیم، زیرا معتقدیم پاسخگویی مسئولان در برابر مردم اصل غیرقابل‌چشم‌پوشی است.

پایان پیام/۶۰۰۳۴