اساتید بسیجی دانشگاه آزاد انتصاب رئیس جدید بسیج اساتید را تبریک گفتند/ تجلیل از خدمات زارعی
اساتید بسیجی دانشگاه آزاد انتصاب رئیس جدید بسیج اساتید را تبریک گفتند/ تجلیل از خدمات زارعی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از خدمات مجتبی زارعی در بسیج اساتید کشور قدردانی کرده و انتصاب محمد رضا مردانی به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید کشور را تبریک گفت.  در پیام بسیج اساتید خطاب به مجتبی زارعی آمده است: بدون سرمایه فرهنگی امکان تربیت انسان دانشگاهی […]

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از خدمات مجتبی زارعی در بسیج اساتید کشور قدردانی کرده و انتصاب محمد رضا مردانی به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید کشور را تبریک گفت. 

در پیام بسیج اساتید خطاب به مجتبی زارعی آمده است:

بدون سرمایه فرهنگی امکان تربیت انسان دانشگاهی وجود ندارد.

اعتماد ،همکاری و حمایت‌های صمیمانه و مخلصانه حضرتعالی از بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در طول دوره سکانداری نهضت استادی بسیج اساتید کشور ریشه در روحیه والای بسیجی و انقلابی حضرتعالی داشته و همانطوری که در دانشگاه آزاد اسلامی منشاء تحولات فراوانی شد یقینا برکات آن هم در زندگی حضرتعالی ساری و جاری خواهد بود. 

حضور حضرتعالی در بسیج اساتید کشور نیز منشأ برکات و خدمات ارزشمندی در پیاده سازی مطالبات امام خامنه ای در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، و غیره بوده است. از جمله اقدامات ارزنده حضرتعالی تحول در نهضت استادی بسیج، ایجاد اندیشکده‌ها و رویکرد حل المسائلی، گفتمان سازی گام دوم، برگزاری کرسی‌های نقد و نظریه، ایجاد جبهه علمی فرهنگی، مسجد محوری، موضع گیری‌های انقلابی، نوسازی در ساختار و سازمان بسیج اساتید کشور مستدام خواهد بود.

شورای مرکزی و کانون‌های استادی بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی مراتب قدردانی از زحمات حضرتعالی در طول دوره مسئولیت سازمان بسیج اساتید کشور اعلام و ضمن خدا قوت و آرزوی سلامتی توفیقات روزافزون حضرتعالی را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نماید.

در پیام بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مردانی هم آمده است:

 انتصاب جنابعالی از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه به عنوان رئیس نهضت استادی کشور که نشان از سوابق ارزشمند علمی، مکتبی و انقلابی، جنابعالی است را تبریک عرض نموده و از خداوند قادر متعال دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت داریم.

انتهای پیام/