ارمغان شهرداری برای هواداران تیم تراکتور
ارمغان شهرداری برای هواداران تیم تراکتور
شهردار منطقه ۳ تبریز از تداوم عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) برای تسهیل در ورود تماشاگران تیم تراکتور به این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند اظهار کرد: عملیات تعریض و همچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۵ متر آغاز شده است که در این راستا عملیات احداث دیوار سنگی به ارتفاع ۳ متر و طول ۵۰۰ متر و همچنین جدول گذاری جوب سمت شرقی این جاده به طول ۸۵۰ متر در حال انجام است.

پورخردمند همچنین بر ساماندهی محوطه ورزشگاه یادگار امام (ره) تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به دلیل برگزاری بازی های تراکتور در سطح ملی و بین المللی یکی از بهترین نقاط برای معرفی تبریز در ابعاد داخلی و بین المللی است، ساماندهی اطراف این استادیوم در شان هواداران فوتبال تبریز از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول ۳۵۰ متر، با جابجایی دال های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض ۳ متر تعریض شده و در کنار آن یک فقره پارکینگ در ورودی شرقی این ورزشگاه در حال ساخت است.

پورخردمند ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره)، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان، آب های سطحی ناشی از نزول باران و جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد گفت: به هنگام نزول باران، گل و لای  تپه ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.

شهردار منطقه در ادامه تصریح کرد: با بازگشایی امتداد خیابان جوان کدهای ارتفاعی این مسیر نیز اصلاح خواهد شد.

اناهای پیام/