ارسال ۲۵۵ اثر نمایشی  به شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران
ارسال ۲۵۵ اثر نمایشی  به شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از ارسال ۲۵۵ اثر نمایشی به شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد. به گزارش قلم پرس،از اهر، عباس خلیفه‌لو صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون  ۲۵۵ اثر نمایشی از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران واصل شده است.  وی افزود: از […]



دبیر اجرایی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از ارسال ۲۵۵ اثر نمایشی به شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از اهر، عباس خلیفه‌لو صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون  ۲۵۵ اثر نمایشی از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران واصل شده است. 

وی افزود: از این تعداد آثار رسیده به جشنواره  ۱۳۰ اثر در بخش صحنه‌ای ۱۰۳ اثر بخش خیابانی ۱۰۳ اثر و ۲۳ اثر در بخش آئین سنتی است.

خلیفه‌لو گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این دوره جشنواره شده و هنرمندان  از ۲۸ استان و ۵۸ شهرستان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند که از هربخش  ۱۰ تا ۱۲ برگزیده خواهیم داشت. 

این فعال هنری یادآور شد: در شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بخش ویژه نیز داریم که با حضور هنرمندانی از کشورهای عراق، روسیه و ترکیه اجرا خواهند داشت. 

خلیفه لو با اشاره به اینکه شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری خواهد بود از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست برای اجرای بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره ما را یاری کنند.

جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران فرصتی برای معرفی قابلیت های فرهنگی هنری  منطقه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران یک فرصت عظیم فرهنگی هنری برای معرفی قابلیت‌های این منطقه عنوان کرد و گفت: امسال نیز این جشنواره  به صورت ملی در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

 الیاس ممی پور در  نشست خبری با خبرنگاران گفت: با توجه به پتانسیل عظیم و قابلیت‌های هنری ویژه منطقه امیدواریم در سال‌های آینده با حمایت همه جانبه مردم و مسئولان، این جشنواره پرسابقه که قریب به دو دهه از فعالیت آن می گذرد با تمهیدات لازم دور آتی بصورت بین‌المللی برگزار شود. 

وی افزود: لازمه تبدیل جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران  به بین‌المللی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، رفاهی و اقامتی و سایر زمینه ها است  که در این خصوص و در تحقق این امر، حمایت همه جانبه مسئولان، مردم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را می‌طلبد.

ممی‌پور از رسانه‌ها خواست با همت مضاعف و موشکافی مشکلات و موانع در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تلاش کنند.

پایان پیام/۶۰۰۰۳