ارتش یمن دو منطقه جدید را در «مأرب» تحت کنترل درآورد
ارتش یمن دو منطقه جدید را در «مأرب» تحت کنترل درآورد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع میدانی،‌ امروز (دوشنبه)، از پیشروی جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب (شرق صنعاء) خبر دادند. منابع یادشده به شبکه «المیادین» در این خصوص گزارش دادند که ارتش یمن توانسته دو منطقه «حمه الذئاب» و «نقطه نخلاء» در صرواح (غرب استان مأرب) را تحت کنترل خود […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع میدانی،‌ امروز (دوشنبه)، از پیشروی جدید ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب (شرق صنعاء) خبر دادند.

منابع یادشده به شبکه «المیادین» در این خصوص گزارش دادند که ارتش یمن توانسته دو منطقه «حمه الذئاب» و «نقطه نخلاء» در صرواح (غرب استان مأرب) را تحت کنترل خود درآورد.

در ادامه این گزارش آمده است که نیروهای مسلح یمن همچنین در چند موضع در ناحیه صرواح و مدغل (شمال غرب استان مأرب) پیشروی داشته‌اند.


موقعیت جغرافیایی «صرواح» و «مدغل»

استان مأرب طی بیش از دو ماه است که شاهد درگیری شدید بین نیروهای دولت نجات ملی یمن (صنعاء) و نیروهای ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن است که در این مدت نیروهای دولت نجات ملی و انصارالله از غرب این استان پیشروی‌های خوبی داشته‌اند و در عین حال توانسته‌اند تا چند کیلومتری شهر مأرب، مرکز این استان پیشروی کنند.

انتهای پیام/