ارتش در بهترین وضعیت خود قرار دارد/ همه‌ ابزارهای لازم برای رزم زمینی در داخل کشور تولید می شود
ارتش در بهترین وضعیت خود قرار دارد/ همه‌ ابزارهای لازم برای رزم زمینی در داخل کشور تولید می شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان اظهار داشت: لشکر ۲۱ حمزه در طول دوران دفاع مقدس هر سال حدود  5 هزار نفر جانباز، آزاده و شهید تقدیم انقلاب کرده است. وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در چند سال […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان اظهار داشت: لشکر ۲۱ حمزه در طول دوران دفاع مقدس هر سال حدود  5 هزار نفر جانباز، آزاده و شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در چند سال اخیر از نظر آمادگی رزمی در بهترین وضعیت قرار دارد، گفت: در دیدار فرماندهی نیروی زمینی ارتش با رهبر معظم انقلاب، ایشان تاکید کردند که برابر گزارش سازمان‌های مختلف، وضعیت نیروی زمینی کاملا رضایت‌بخش است.

امیر سرتیپ نعمتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه تانک‌ها، موشک‌ها، پهپادها و سایر ابزارآلات نیروی زمینی آماده به کار هستند و همه‌ ابزارهای لازم برای رزم زمینی را در داخل کشور تولید می‌کنیم. با این شرایط اقتصادی، در حال ساخت دو هزار خانه‌ سازمانی در شمال غرب هستیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دشمن می‌خواست مارا فلج و چرخ‌ها را قفل کند اما اکنون در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم و با افتخار می‌گوییم ناوگان فوق سنگینی را در اختیار داریم که در طول تاریخ هیچکس در اختیار نداشت.

وی ادامه داد: در طول این چند سال هزاران متر مربع از اماکن ارتش را نوسازی کرده و کهنگی را زدوده‌ایم. در بحث نیروی انسانی نیز حتی در این شرایط کرونایی طرح‌های لبیک و مصباح را برگزار کردیم.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: لشکر ۲۱ حمزه وظیفه تامین امنیت قسمتی از مرزها را نیز برعهده دارد و این لشکر سنگین‌ترین قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی لشکر محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط انتخاباتی کشور اشاره کرد و افزود: در وضعیت فعلی کشور شاهد فضای انتخاباتی هستیم که نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است که در طول سال‌های پُرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه شرایط سخت این انتخابات اجرا شده است.

وی ادامه داد: یکی از این مناصب مهم کشور، ریاست جهموری است که با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شود و امسال هم به لطف الهی با صلابت و قدرت انجام خواهد شد. دشمن هیچگاه بیکار ننشسته و در طول دوران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی، دشمنی خود را با تمام ابزار انجام داده و قطعا در این ایام نیز بیکار نخواهد نشست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: هدف دشمن همیشه این بوده که با استفاده از مدل‌های مختلف و هرچه که در اختیار داشته پای کار بیاورد اما با رهبری امام خمینی (ره) و سپس امام خامنه‌ای و لبیک مردم به فرامین رهبر انقلاب، دشمن همواره ناکام مانده است.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند روح ناامیدی و تفرقه را در فضای انتخاباتی کشور القا کند اما در بحث ایجاد تفرقه از روز اول انقلاب تا به امروز موفق نبوده ولی ما باید همواره دشمنیِ دشمن را بشناسیم.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه همه کسانی که در طول این ۴۲ سال دشمن ما بودند اکنون از صفحه روزگار محو شده‌اند، گفت: رئیس جمهور پیشین آمریکا ۱۳ شرط برای جمهوری اسلامی تعیین کرد اما اکنون او در کجا قرار دارد و ما در چه وضعیتی هستیم، البته اگر مقاومت و استقامت ما در برابر سختی‌ها و فشارها نبود، اکنون نمی‌توانستیم اینگونه با غرور و صلابت صحبت کنیم.

وی اطرنشان کرد:  دور تا دورمان ناامنی است اما مسئولان و فرماندهان کارخود را در اوج‌ اتحاد انجام دادند. نباید ذره‌ای ناامید باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱