اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت آموزش و پرورش بخش عشایری کشور
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت آموزش و پرورش بخش عشایری کشور

به گزارش قلم پرس از کلیبر، علی کریمی فیروزجایی در جلسه شورای عشایری شهرستان کلیبر از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت آموزش و پرورش بخش عشایری کشور خبر داد و اظهار داشت: با اختصاص این بودجه تحول خوبی در بخش مدرسه‌سازی و نیز تقویت آموزش و پرورش در جمعیت عشایری ایجاد می‌شود. وی با ابراز نگرانی […]

به گزارش قلم پرس از کلیبر، علی کریمی فیروزجایی در جلسه شورای عشایری شهرستان کلیبر از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت آموزش و پرورش بخش عشایری کشور خبر داد و اظهار داشت: با اختصاص این بودجه تحول خوبی در بخش مدرسه‌سازی و نیز تقویت آموزش و پرورش در جمعیت عشایری ایجاد می‌شود.

وی با ابراز نگرانی از تأثیرات منفی خشکسالی‌های اخیر بر جمعیت عشایری کشور، عنوان کرد: دغدغه مجلس یازدهم تلاش برای رفع موانع تولید، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و نیز مشکلات جمعیت عشایری کشور است که این سفرها برای بررسی بهتر و ارائه راهکارهایی برای کاهش این خسارات در حال انجام است.

فیروزجایی با بیان اینکه شاخص برخورداری کلیبر، خداآفرین و هوراند از راه روستایی و آب‌رسانی بسیار پایین است، گفت: سند توسعه بخش کشاورزی شهرستان کلیبر با محوریت مسائل عشایری تهیه شود از این رو در تیرماه نشستی در مجلس با حضور مسؤولان شهرستانی و ملی برای رفع مشکلات این حوزه برگزار خواهیم کرد و امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱