اجرای عملیات آسفالت ریزی خیابان فردوس
اجرای عملیات آسفالت ریزی خیابان فردوس

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه گفت: با آغاز سال جدید، عملیات آسفالت ریزی معابر شهری سطح حوزه این منطقه بطور گسترده و برنامه ریزی شده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شد. وی افزود: این عملیات که به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان اجرائی شده با انجام آسفالت ریزی رویه […]

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه گفت: با آغاز سال جدید، عملیات آسفالت ریزی معابر شهری سطح حوزه این منطقه بطور گسترده و برنامه ریزی شده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شد.

وی افزود: این عملیات که به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان اجرائی شده با انجام آسفالت ریزی رویه خیابان فردوس ائل گلی، آغاز گردیده است.

خوشنواز انجام این فعالیت را حدفاصل خیابان نصرجنوبی تا بالاتر از بلوار بهشت و در قسمتی از مسیر خیابان فردوس اعلام کرد و اظهار کرد: به علت حجم بالای کاری، آسفالت ریزی رویه مسیر مذکور همچنان تداوم دارد.

شهردار منطقه ۲ تبریز تسهیل عبور و مرور اهالی ساکن در خیابان فردوس را از اهم اهداف اجرای این عملیات عنوان کرد و گفت: در همین راستا تاکنون از حدود ۶۰۰ تن آسفالت برای آسفالت رویه مسیر مذکور، استفاده شده است.