اجرای طرح سفره ی مهربانی توسط دفاتر آستان قدس در کشور/ ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می شود
اجرای طرح سفره ی مهربانی توسط دفاتر آستان قدس در کشور/ ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع می شود
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از اجرای طرح سفره ی مهربانی در کشور خبر داد و گفت: ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع می شود.

به گزارش قلم پرس، محمد یوسف شاکری در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیاء الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقداماتی را ترتیب داده اند.

وی ادامه داد: در طرح سفره مهربانی بیش از ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از ۶ هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می شود.

شاکری در خصوص بسته های معیشتی افزود: اقلام حمایتی هر بسته شامل ۲ کیلو مرغ، ۵ کیلو برنج، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس،یک کیلو جو، یک کیلو لپه، مایع ظرفشویی، روغن یک و نیم لیتری، خرما، پنیر، ماکارونی و رب به ارزش دویست و پنجاه هزار تومان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سایر اقدامات صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در طرح نسیم رضوی یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام رضا(ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی همچنین افزود: علاوه بر این ۵۰۰ وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.

شاکری بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ وعده غذایی تبرکی بین بیماران سایر شهرستان ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از ۱۵ شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و ۲۰۰ پرس وعده غذای تبرکی بین زحمت کشان وادی رحمت تبریز از دیگر اقدامات صورت گرفته طی امسال بوده است.

به گفته ی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی ارزش ریالی تمام اقدامات یاد شده تاکنون مبلغ چهار میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از ۱۰ اسفند ماه به بحث بیماری کرونا ورود پیدا کرده و فعالیتش در این راستا کماکان تداوم دارد.

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: تقریبا کانون های بیش از ۹۰ شهرستان ها مستقیم در گیر این قبیل فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه است.