اجرای طرح تبدیل پرونده‌های فیزیکی به الکترونیکی در آذربایجان‌شرقی
اجرای طرح تبدیل پرونده‌های فیزیکی به الکترونیکی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قلم پرس از تبریز ، موسی خلیل‌اللهی در نشست شورای قضایی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت قوه قضائیه اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای اطلاع‌رسانی و تشریح دستاوردهای قوه قضائیه بوده و باید اقداماتی که انجام شده باید به اطلاع مردم برسد. وی با بیان اینکه در راستای […]

به گزارش قلم پرس از تبریز ، موسی خلیل‌اللهی در نشست شورای قضایی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت قوه قضائیه اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای اطلاع‌رسانی و تشریح دستاوردهای قوه قضائیه بوده و باید اقداماتی که انجام شده باید به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق سیاست‌های تحولی قوه قضائیه در استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، ادامه داد: در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضائیه طرح حذف فیزیکی پرونده‌های قضایی و تبدیل پرونده‌های فیزیکی به الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان انجام خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: امید داریم در آینده نزدیک تمام پرونده‌های قضایی دادگستری استان الکترونیکی شده و اوراق قضایی حذف شوند.

در این جلسه رئیس‌کل دادگستری استان از اجرای برنامه‌های مختلف گرامیداشت هفته قوه قضائیه از جمله برگزاری مصاحبه مطبوعاتی مسوولان قضایی استان، برگزاری میز خدمت و دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته اول تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.  

انتهای پیام/۶۰۰۲۵/س