اجرای طرح‌های منحصر بفرد ویژه دهه فجر در محدوده مرکزی شهر
اجرای طرح‌های منحصر بفرد ویژه دهه فجر در محدوده مرکزی شهر

به گزارش قلم پرس، در این جلسه رضا جان‌فشان نوبری شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر گفت: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی، سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.جان‌فشان افزود: برنامه‌های امسال دهه فجر شهرداری منطقه ۸، میبایست در موضوعات […]

به گزارش قلم پرس، در این جلسه رضا جان‌فشان نوبری شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر گفت: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی، سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.
جان‌فشان افزود: برنامه‌های امسال دهه فجر شهرداری منطقه ۸، میبایست در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری با رویکرد مشارکت مردمی و  ایجاد نشاط اجتماعی برگزار گردد.
در ادامه این جلسه برنامه‌ها و اقدامات مد نظر برای اجرا در ایام الله دهه فجر، توسط مدیران و کارشناسان مطرح شده و پیرامون آنها تبادل نظر و تصمیم‌گیری انجام پذیرفت.

در این جلسه مقرر شد برنامه های ذیل جهت اجرا در دهه مبارک فجر توسط عوامل مربوطه شهرداری منطقه ۸ تدارک دیده شده و اجرایی شوند:

  1. نصب ۶۲۰ متر ریسه نوری در معابر سطح حوزه

  2. نصب طاق پیروزی انقلاب بصورت دو طرفه در مقابل شهرداری منطقه ۸

  3. نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در بلوار فارابی و دو طرف پل قاری

  4. استقرار میز خدمت برای استقرار شهرداران مناطق در راستای تکریم ارباب رجوع در پیاده راه ارک 

  5. راه‌اندازی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی 

  6. برگزاری مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با موضوعیت پیروزی انقلاب اسلامی

  7. برگزاری جشن خانوادگی ایام االله دهه مبارک فجر در فرهنگسرای شمس تبریزی

  8. نصب ۶ عدد بالن بزرگ پیروزی انقلاب در محدوده میدان ساعت تا چهار راه شریعتی