اجرای سیستم گرمایش زمین در ورزشگاه یادگار امام تبریز
اجرای سیستم گرمایش زمین در ورزشگاه یادگار امام تبریز

طرح سیستم هیتینگ یا همان گرم کردن چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز ، به عنوان اولین طرح این چنینی کشور در حال اجراست و تا شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا از تبریز، معاون سیاسی امنیتی استاندار در بازدید از این طرح گفت : این طرح […]

طرح سیستم هیتینگ یا همان گرم کردن چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز ، به عنوان اولین طرح این چنینی کشور در حال اجراست و تا شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا از تبریز، معاون سیاسی امنیتی استاندار در بازدید از این طرح گفت : این طرح از مصوبات سفر اقای روحانی رئیس جمهور به استان است و تمام تلاش مدیریت استان این است که در زمان موعود تمام شود.
شبستری افزود : با توجه به این که طرح زمانبر و تکنولوژی آن جدیداست ، بطور طبیعی مشکلاتی هم دارد که تامین اعتبار از این مشکلات است.
وی عمر این طرح بیش از ۱۰ سال عنوان کرد و افزود : اعتبار طرح نیز ۳۰ میلیارد ریال است که نصف آن تخصیص یافته و نصف دیگر را هم تا پایان سال از وزارت ورزش و جوانان یا از محل اعتبارات استانی تامین می کنیم و در کوتاه ترین زمان پروژه را به اتمام می رسانیم.
نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش کشور هم طرح سیستم هیتینگ یا همان گرما کردن چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز را متناسب با اقلیم این شهر عنوان کرد و گفت : این سیستم چمن و ریشه آن را تا ۱۸ درجه سانتی گراد گرم نگه می دارد و باعث طولانی شدن عمر و ماندگاری بیشتر چمن ورزشگاه می شود.
درستکار ، افزود : بعد از اتمام نصب سیستم هیتینگ چمن آن را که کشور ترکیه تهیه می شود پهن خواهیم کرد و یک هفته بعد از پهن چمن نیز روی آن بازی های فوتبال آغاز خواهد شد.
وی گفت : اگر مشکل حادی پیش نیاید این طرح تا هفته اول شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.