اجرای زیرسازی یک کیلومتر از پروژه آسفالت ریزی اتوبان پاسداران
اجرای زیرسازی یک کیلومتر از پروژه آسفالت ریزی اتوبان پاسداران
شهردار منطقه ۱ از اجرای زیرسازی یک کیلومتر از پروژه آسفالت ریزی اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: پروژه تثبیت ضلع جنوبی اتوبان پاسداران به طول سه و نیم کیلومتر و با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال به کارفرمایی شهرداری منطقه ۱ در دست اجرا است که یک کیلومتر از این مسیر زیرسازی شده است.

وی افزود: پروژه تثبیت ضلع جنوبی اتوبان پاسداران جزو تکالیف بودجه‌ای شهرداری منطقه ۱ در سال جاری است که با هدف بهسازی و مرمت این مسیر از حدفاصل خروجی شهرک ارم تا  بعد از پل ایده‌لو به صورت غرب به شرق در دست اجرا قرار دارد.

شاهوردی با اشاره به اقدامات انجام یافته در این مسیر افزود: اجرای عملیات آسفالت‌تراشی، تثبیت بستر پروژه با استفاده از سیمان، اجرای یک لایه اساسی به ضخامت ۱۵ سانتی متر و اجرای یک لایه ژئوگریدر به طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر، از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۱ تبریز برای  تحکیم و تقویت بستر این مسیر است.

وی اضافه کرد: آسفالت‌ریزی اساسی مسیر طی هفته آینده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دولایه بیندر به ضخامت ۷ سانتی‌متر و توپکا به ضخامت ۶ سانتی‌متر  انجام شده و اصلاح پروفیل‌های طولی و عرضی این مسیر نیز همزمان با آسفالت‌ریزی اساسی در دستور کار منطقه قرار می‌گیرد.

شاهوردی در پایان ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان و عذرخواهی از ترافیک حاصل شده از این مسیر اظهار امیدواری کرد این پروژه در اسرع وقت تکمیل و تحویل شهروندان شود.

انتهای پیام/