اجازه سوءاستفاده افراد متخلف از فضای انتخاباتی نباید فراهم شود
اجازه سوءاستفاده افراد متخلف از فضای انتخاباتی نباید فراهم شود

خبرگزاری میزان – موسی خلیل الهی در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی اظهار داشت: دخالت دستگاه قضایی در انتخابات در سه محور، پیشگیری از جرایم انتخاباتی، برخورد با مرتکبین جرم در این حوزه و نظارت بر حسن اجرای قوانین در جامعه از طریق بازرسی‌ها و دادستان‌ها است. وی افزود: یکی از اولویت‌های […]

خبرگزاری میزان – موسی خلیل الهی در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی اظهار داشت: دخالت دستگاه قضایی در انتخابات در سه محور، پیشگیری از جرایم انتخاباتی، برخورد با مرتکبین جرم در این حوزه و نظارت بر حسن اجرای قوانین در جامعه از طریق بازرسی‌ها و دادستان‌ها است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی برای تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی، تحقق سه محور انتخاباتی مورد نظر بوده است.

رئیس کل دادگستری کل استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: مصوبات این ستاد باید بصورت دقیق انجام شود و با توجه به این موضوع همه دستگاه‌های مکلف به اجرای مصوبات در غیر اینصورت به صورت قانونی اقدام خواهیم کرد.

خلیل الهی با تاکید بر نظارت و رصد فضای انتخاباتی ادامه داد: رفتار‌های انتخاباتی باید به نوعی باشد که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی فضا برای تخلف و سوءاستفاده افراد فراهم نشود.

انتهای پیام/