اتمام عملیات آسفالت ریزی اساسی فاز اول اتوبان پاسداران تا یک هفته آینده
اتمام عملیات آسفالت ریزی اساسی فاز اول اتوبان پاسداران تا یک هفته آینده
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات همه جانبه این سازمان در راستای تحقق مطالبات شهروندان برای ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران گفت: فاز نخست عملیات مرمت و روسازی آسفالت اتوبان پاسداران شامل نیم باند شمالی ضلع جنوبی طرح(باند تندرو) تکمیل شده و پس از نصب گاردریل و خط کشی مسیر، اوایل هفته آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش قلم پرس، جلیل ابهری با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ادامه داد: در حال حاضر مرمت و روسازی آسفالت اتوبان پاسداران در اولویت کاری این سازمان بوده و تلاش بر تکمیل کل طرح تا اواسط بهمن ماه سالجاری است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با اشاره به اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل این پروژه گفت: این پروژه با حجم تراش آسفالت ۴۰۶۰ متر مکعب، حجم خاکبرداری ۷۳۰۰ متر مکعب، حجم تثبیت (هر دو لایه) ۱۰۵۰۰ متر مکعب در دو لایه، حجم بیس ۲۹۰۰ متر مکعب، مساحت ژئوگرید ۹۸۰۰ متر مربع، حجم آسفالت پخش شده در فاز اول و در یک لایه ۳۲۵۰ تن به طول ۲ کیلومتر است.

ابهری تاکید کرد: فاز دوم این پروژه بعد از نصب گاردریل ها و خط کشی و بلافاصله پس از اخذ مجوز از پلیس، شروع می شود که در صورت مساعد بودن شرایط جوی یک ماه و نیم برای تکمیل این پروژه زمان در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی همشهریان با فرهنگ و فهیم، با اشاره به تجهیز امکانات مورد نیاز در اتوبان مانند گرماتاب (خشک کننده عملیات مرحله بیس) به صورت همزمان با پیشرفت عملیات این پروژه گفت: با تمام توان تلاش می کنیم مسیر مناسبی را برای تردد شهروندان عزیزمان فراهم کنیم تا کمترین مسائل در این مسیر  وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/