اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی دادگستری یزد راه اندازی شد
اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی دادگستری یزد راه اندازی شد

خبرگزاری میزان – غلامعلی دهشیری، رئیس دادگستری استان یزد اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های حمایتی قوه قضاییه مبنی بر افزایش سطح رفاهی کارکنان و در راستای افزایش خدمات رسانی بهتر و کیفی سازی امور اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی دادگستری یزد راه اندازی شد. وی تصریح کرد: کار در دستگاه قضایی، یک کار پر […]

خبرگزاری میزان – غلامعلی دهشیری، رئیس دادگستری استان یزد اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های حمایتی قوه قضاییه مبنی بر افزایش سطح رفاهی کارکنان و در راستای افزایش خدمات رسانی بهتر و کیفی سازی امور اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی دادگستری یزد راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: کار در دستگاه قضایی، یک کار پر فشار و سخت و طاقت فرساست که موجب ایجاد مشکلات روحی و جسمی در کارکنان می‌شود، لذا با تلاش‌های صورت گرفته، محلی برای اخذ خدمات درمانی و مشاوره‌ای در ساختمان دادگستری ایجاد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به وضعیت روحی نامناسب و برخی از پریشانی‌های مراجعین به دستگاه قضایی، گفت: در پار‌ه‌ای از موارد حتی مراجعین به دادگستری نیز دچار مشکلاتی می‌شوند که نیاز می‌شود که در لحظه وضعیت جسمی و روانی آنان مورد ارزیابی کادر درمان قرار گیرد که این اقدام می‌تواند در زمینه تکریم ارباب رجوع نیز اقدامی مؤثر باشد.

وی تأکید کرد: اتاق ارائه خدمات پزشکی و بالینی می‌تواند از بسیاری از مشکلات جسمی و روحی که به واسطه شلوغی کار، نادیده گرفته می‌شود، پیشگیری کند و با تسهیل فرایند درمان از درگیری بیش از حد منابع انسانی دستگاه در آینده پیشگیری نماید.

این اقدام با تلاش مجموعه معاونت مالی دادگستری و همراهی معاونت منابع انسانی به سرانجام رسید و مقرر است این شاکله ارائه خدمات پزشکی و بالینی در سایر ساختمان‌ها و حوزه‌های قضایی نیز در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/