ابتکار شهرداری تبریز در برگزاری اولین یادواره شهدای مرزبانی جای قدردانی دارد
ابتکار شهرداری تبریز در برگزاری اولین یادواره شهدای مرزبانی جای قدردانی دارد

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم در اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، هم اکنون نیز در گوشه و کنار کشور شاهد شهادت عزیزانمان در نیروی قهرمان انتظامی هستیم. امام جمعه تبریز […]

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم در اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، هم اکنون نیز در گوشه و کنار کشور شاهد شهادت عزیزانمان در نیروی قهرمان انتظامی هستیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به ۸۴۰ شهید نیروی انسانی در آذربایجان‌شرقی، گفت: این فداکاری و از جان گذشتگی در راه خدا، نهایت رستگاری انسان مومن و متدین است و آنان که جان خویش را در راه دین فدا می‌کنند، هم به جاودانگی ابدی نایل شده و هم شهادت‌شان تبدیل به الگوی فداکاری برای مردم می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: آنچه که وظیفه امروز ماست و بخصوص در این ایامی که مصادف با شهادت حاج قاسم سلیمانی است، ولایتمداری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد:  از استاندار آذربایجان‌شرقی نیز بابت تعیین تکلیف باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم، چرا که هواداران این تیم ولایی هستند.