آگهی مناقصه عمومی تقاطع غیرهمسطح کرکج منتشر شد
آگهی مناقصه عمومی تقاطع غیرهمسطح کرکج منتشر شد

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح (دوربرگردان) کرکج به مناقصه گذاشته شد و شرکت‌های دارای صلاحیت حداقل پایه ٣ در رشته راه باند و فرودگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه معاملات دولت (ستاد) نسبت به اخذ اسناد مناقصه اقدام کنند. شریفی افزود: پس از اتمام مطالعات […]

به گزارش قلم پرس، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح (دوربرگردان) کرکج به مناقصه گذاشته شد و شرکت‌های دارای صلاحیت حداقل پایه ٣ در رشته راه باند و فرودگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه معاملات دولت (ستاد) نسبت به اخذ اسناد مناقصه اقدام کنند.
 
شریفی افزود: پس از اتمام مطالعات ژئوتکنیک، مدلسازی سازه‌ای و طراحی مرحله اول و دوم تقاطع غیر همسطح بلوار بسیج با کرکج و تکمیل اسناد مناقصه، برآورد تکمیلی و نقشه‌های نهایی، آگهی مناقصه واگذاری پروژه به پیمانکار جهت آغاز عملیات اجرایی آن با اعتبار تفاهم نامه اولیه ۳۶۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال منتشر شد.

او با اشاره به مشخصات و جزئیات این پروژه گفت: این پروژه، به شکل دوربرگردان غیر همسطح  بتنی – فولادی به طول کل ۴۸۰ متر، طول رمپ شمالی و جنوبی ۱۲۵ متر در جاده تهران و ابتدای محله کرکج، اجرایی  می‌شود.

شریفی با اشاره به مزایا و ضرورت اجرای این پروژه تصریح کرد: از مزایای این طرح می توان به همگونی نسبی فولادی و بتنی و موجود بودن تمامی مصالح مورد نیاز پروژه در کشور، در اختیار داشتن تکنولوژی ساخت و اجرای آن نزد بسیاری از پیمانکاران و افزایش سرعت اجرای رمپ‌ها با استفاد از خاک مسطح اشاره کرد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس پایگاه اینترنتی www.setadiran.ir و یا تماس با شماره ۰۴۱۳۴۷۶۹۵۸۳ نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.