آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند تا تمام راه‌ها‌ی رشد اقتصادی ایران را ببندد/ آیا اعلام شده که ایران در حال جنگ اقتصادی است
آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند تا تمام راه‌ها‌ی رشد اقتصادی ایران را ببندد/ آیا اعلام شده که ایران در حال جنگ اقتصادی است

نایب رییس مجلس، با بیان اینکه ایران هم اکنون در شرایط جنگی است، گفت: آیا کشور حال جنگی به خود گرفته و اعلام شده که ایران در حال جنگ است. به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با استیضاح مسعود کرباسیان گفت: بنده […]

نایب رییس مجلس، با بیان اینکه ایران هم اکنون در شرایط جنگی است، گفت: آیا کشور حال جنگی به خود گرفته و اعلام شده که ایران در حال جنگ است.

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با استیضاح مسعود کرباسیان گفت: بنده کارشناس نبوده و ارتباطی با آقای کرباسیان ندارم اما شرایط ایجاب می‌کند که در وضعیت کنونی در مخالفت با استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی صحبت کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از نمایندگان مطلبی را درباره خانواده بنده عنوان کرد و سپس از بیان این مطلب ابراز ناراحتی کرد که لازم است نکاتی در این باره عنوان کنم.

وی با قرائت این شعر “گر صید خدا شوی ز غم رسته شوی / ور در صفت خویش روی بسته شوی/ میدان که وجود تو حجاب ره تست/ با خود منشین که هر زمان خسته شوی” ادامه داد: بنده به عنوان یک ایرانی و شخصی که در این کشور زندگی می‌کند تا آنجا که توانسته‌ام با تمام وجود برای حل مسائل کشور تلاش می‌کنم و از لحاظ علمی از هیچ سهمیه‌ای استفاده نکرده و در امتحانات برد در تمام کشور نفر دوم آزمون کتبی شده‌ام.

از زمانی که جراح قلب شده‌ام از هیچ بیماری پولی دریافت نکرده‌ام

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از زمانی که جراح قلب شده‌ام از هیچ بیماری پولی دریافت نکرده‌ام، یادآور شد: تاکنون هیچ زد و بندی با هیچ شخصی نداشته‌ام و زندگی خود و فرزندانم شفاف است و می‌توانم در صدا و سیما و فضای مجازی کم و کیف زندگی بنده را پخش کنند تا همگان متوجه شرایط زندگی بنده شوند.

وی با تأکید بر اینکه سعی کردم با تمام وجود برای کشور و انقلاب و مردم کار کنم، افزود: تلاش کردم علم و مدرک خود را در استخدام مردم قرار دهم نه اینکه برای زد و بندهای سیاسی، جناحی و دسته‌ای صرف کنم.

ایران در برابر بزرگترین اقتصاد دنیا ایستاده است

پزشکیان با بیان اینکه فرزندان بنده چیزی ندارند و آنچه که در اختیارشان است از سوی من به آنها واگذار شده، ادامه داد: در عرض ۳ سال که از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کنار رفتم به اندازه ۳۰ سال به حسابم پول واریز شد البته برای واریز این پول عمل جراحی انجام داده‌ام.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به شعر “محتسب، مستی به ره دید و گریبانش گرفت/مست گفت ای دوست، این پیراهن است، افسار نیست/  گفت مستی، زان سبب افتان و خیزان میروی/ گفت: جرم راه رفتن نیست، ره هموار نیست”، اظهار داشت: ایران در برابر بزرگترین اقتصاد دنیا ایستاده است و آمریکا کشور کوچکی نبوده و بزرگترین قدرت اقتصادی جهان است.

آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند تا تمام راه‌ها‌ برای رشد اقتصادی ایران را ببندد

وی با بیان اینکه بزرگترین قدرت اقتصادی دنیا هم اکنون با تمام وجود به صحنه آمده و می‌خواهد ایران را زمینگیر کند، افزود: علاوه بر آمریکا عربستان سعودی که توسط افرادی که به سفارت این کشور در ایران تعرض کردند جری شده، میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا اقتصاد ایران را زمینگیر کند و در این راستا تکلیف اسرائیل نیز روشن است.

پزشکیان ادامه داد: ایران در مقابل چنین قدرتی که با تمام قدرت برای زمینگیر کردن ما تلاش می‌کند ایستاده و می‌خواهد بگوید که وزیر اقتصاد مقصر است در حالی که آمریکا برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند تا تمام راه‌ها‌ برای رشد اقتصادی ایران را ببندد.

آیا کشور حال جنگی به خود گرفته است؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران هم اکنون در شرایط جنگی است، تصریح کرد: آیا کشور حال جنگی به خود گرفته است، آیا اعلام شده که ایران در حال جنگ است، خیر در حالی که زمانی که عراق دو بمب در ایران فرود آورد تمام کشور متوجه شد و حالت جنگی به خود گرفت. همه مسئولیت‌پذیر شده و هر تصمیمی که از ستاد جنگ اتخاذ می‌شد همه موظف به اطاعت بوده و کسی دیگری را محاکمه نمی‌کرد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت