آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند در ارائه خدمات به مناطق دهگانه
آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند در ارائه خدمات به مناطق دهگانه

به گزارش قلم پرس، محمد علیون با اعلام این خبر گفت: سازمان مدیریت پسماند هیچگونه مشکلی اعم از آماده نبودن محلول یا نبود نمک ندارد و هر لحظه آماده ارائه خدمات به شهرداری های مناطق دهگانه است.وی افزود: سازمان مدیریت پسماند، بخصوص واحد ماشین آلات این سازمان در مواقع بارش به صورت آماده باش کامل […]

به گزارش قلم پرس، محمد علیون با اعلام این خبر گفت: سازمان مدیریت پسماند هیچگونه مشکلی اعم از آماده نبودن محلول یا نبود نمک ندارد و هر لحظه آماده ارائه خدمات به شهرداری های مناطق دهگانه است.
وی افزود: سازمان مدیریت پسماند، بخصوص واحد ماشین آلات این سازمان در مواقع بارش به صورت آماده باش کامل درآمده و در ارائه خدمات به شهرداری های مناطق هیچگونه مشکلی ندارد.
مدیر واحد ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اظهار کرد: تبریز شهر همه ما است و ما باید دلسوزانه در مواقع ضروری، اضطراری و بارندگی دست به دست هم داده و در راستای تسریع عبور و مرور شهروندان از هیچ تلاشی مضایقه نکنیم.
وی با بیان اینکه، خدمت بی منت از آرمان‌های اصلی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز است، خاطرنشان کرد: واحد محلول سازی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند در مواقع بارش بدون لحظه ای وقفه و به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند تا شهر از این لحاظ دچار هیچگونه کمبود و مشکلی نشود.